Dying Light 2 släpps i december - ny gameplay-trailer släppt

Robot
Dying Light 2 släpps i december - ny gameplay-trailer släppt
Medlem

Ska bli intressant att se.

Har haft Dying Light i den eviga backloggen i ja, evigheter, någon gång kanske man lirar det.

"Men kanske vågar vi hoppas på ett releasedatum"

Releasedatumet är läckt i förtid, 7 december är det som gäller.(om inga förseningar sker dvs)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Har väntat på DL2 i vad som börjar kännas som ett helt decennium. Helt absurt. Allt annat än en fet gameplaytrailer som får mig att trilla av stolen, samt ett releasedatum i år som INTE kommer att ändras, kommer att göra mig mäkta besviken på den här kvällen.

7 december ?

December 7e

Medlem
Skrivet av Lowlife talibans:

December 7e

?


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

7 december är ju nästan 2022, men aja

Medlem

Kanske är sen, förstår inte twitch. Har dom visat spelet? Ser bara en leksak.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Hela den där talkshow-grejen kunde de skippa. Så fruktansvärt krystat och långtråkigt. Gameplayvideon, däremot. Ge mig spelet nu!

Medlem

OMG. Mina kalsonger är blöta nu. Ser helt sjukt bra ut! Längtar!

Medlem
Skrivet av BoyeNeE:

Hela den där talkshow-grejen kunde de skippa. Så fruktansvärt krystat och långtråkigt.

Kändes som de klonat Cyberpunk 2077 hypeshowen, fast sämre. : P

Medlem

Tyckte statyetten från Collector's Edition var trevlig med "uv-ljuset".

Medlem

Yes!! Dying Light blir inte EPiC exklusivt. Det går nu att förköpa på Steam. Nice! Release 7 december i år. Jag räknar helt klart med att det blir uppskjutet som allt annat inom spelbranschen till i början av 2022.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Pre-ordern åkte direkt upp i topp på Steam försäljningslista.

Medlem

Väldigt längesedan jag fastnade såpass mycket för en trailer.

Förmodligen för att dom förklarade mer här än bara visa upp massa klippt gameplay

Jag tänker köpa. Men ingen preorder, glöm det. Tänker ALDRIG förbeställa.

Medlem

Ser fantastiskt ut. Detta lär rädda vintern!

Medlem

Pre-order borde inte va en grej, Cyberpunk borde fått alla att inse det. Men jag är försiktigt hypad inför releasen, första spelet var grymt

Inaktiv

Hoppas att de inte har samma system som första bara. Så trött på vapen som går itu efter 30 attacker och liknande.

Medlem

Till min stora förvåning förbokade jag collectors edition precis...jag är själv förvånad haha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Såg faktiskt riktigt bra ut.
Gillade ettan och expansionen och detta såg ut som en vidareutveckling av samma 🙂👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem
Skrivet av Chrille_H:

Intresse-smurfarna antecknar. Något mer du vill dela med dig av?

Varför dryg?

OT: första spelet var bra. Ibland jäkligt bra. Men många gånger frustrerande och tråkiga uppdrag. Ojämn upplevelse med några höga toppar och en del djupa dalar. Expansionen var också bra, bilen var kul.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv
Skrivet av Chrille_H:

Intresse-smurfarna antecknar. Något mer du vill dela med dig av?

Tekniskt sett var totte1015,s inlägg 100% mer relevant till artikeln än ditt. För övrigt bör det alltid uppmuntras att INTE förbeställa spel. Knepigt att folk fortfarande gör det, läskigt att exemplaren kanske kommer ta slut på Steam, eller kan det vara skräpet man kallar pre-orderbonusar som lockar? Kul att det alltid är något helt värdelöst som ett skin ingen vill ha.

Med det sagt ser jag fram emot DL2, spelade hela första på LAN över en helg och kan mycket väl bli något liknande denna gång. Mest sannolikt ett köp men absolut aldrig förköp, det är bara idioti.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Tekniskt sett var totte1015,s inlägg 100% mer relevant till artikeln än ditt. För övrigt bör det alltid uppmuntras att INTE förbeställa spel. Knepigt att folk fortfarande gör det, läskigt att exemplaren kanske kommer ta slut på Steam, eller kan det vara skräpet man kallar pre-orderbonusar som lockar? Kul att det alltid är något helt värdelöst som ett skin ingen vill ha.

Med det sagt ser jag fram emot DL2, spelade hela första på LAN över en helg och kan mycket väl bli något liknande denna gång. Mest sannolikt ett köp men absolut aldrig förköp, det är bara idioti.

Håller med om mer eller mindre allt.

Det finns dock en aspekt i två delar som ej nämns vilken skänker ett värde i att förboka.

1. Man har något/ett datum att längta efter (julafton för vuxna)

2. Man är med i folkfesten då internet och dess forum delar upplevelser kring spelet


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv
Skrivet av Freakon:

Håller med om mer eller mindre allt.

Det finns dock en aspekt i två delar som ej nämns vilken skänker ett värde i att förboka.

1. Man har något/ett datum att längta efter (julafton för vuxna)

2. Man är med i folkfesten då internet och dess forum delar upplevelser kring spelet

Jag förstår hur du menar men jag tycker dock inte att en förbokning krävs då man ändå kan köpa spelet på releasedagen. Recensioner kommer oftast ut nån dag eller iaf timmar innan releasen vilket gör att man kan få en bra hum om utvecklarna förtjänar ens pengar.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag förstår hur du menar men jag tycker dock inte att en förbokning krävs då man ändå kan köpa spelet på releasedagen. Recensioner kommer oftast ut nån dag eller iaf timmar innan releasen vilket gör att man kan få en bra hum om utvecklarna förtjänar ens pengar.

Jag håller med dig.

Förstår samtidigt frestelsen, dömer ej de som faller för den.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar