Är du The Elder Scrolls-äldste? Upp till bevis i vårt kluriga quiz!

Medlem

Äntligen! Vilket achievment att få alla rätt! 😁 Men det är ju trots allt en av de spelserier som ligger mig varmast om hjärtat.

Skribent

Oj, kunde visst mer om serien än vad jag trodde.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ren gissning på ett par frågor, men lyckades få full pott.


signatur

| R7 3800x | be quiet! Dark Rock 4 Pro | Gigabyte X570 Aorus Elite | Aorus RGB 2x8GB 3200mhz cl16 |
| Nvidia RTX 2060 Super | Kingston A2K 250GB + 1TB + KC2500 2TB | Corsair RM750 | Fractal Design Meshify C |

Medlem

För en gångs skull gick det bra 😂


signatur

|Playstation 5|Metspö|

Medlem

8/10 fick jag, får ändå vara ganska så nöjd med det resultatet då jag endast lirat Morrowind, Oblivion, Skyrim och lite ESO.

Medlem
Medlem

Märks att man spenderat några timmar med Elder Scrolls, missade bara på utvecklaren av ESO. Som jag för övrigt aldrig har prövat.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Hell yeah Enda jag var osäker på var Skyrim-expansionen till ESO.

Medlem

Jag tycker resultatet matchar mitt intresse av Elder Scrolls ganska bra. Jag har alltid gillat idéen av spelen mer än spelen själva och alltid tyckt de varit sega och träiga.

Medlem

aja några dumma missar där

Medlem
Skrivet av Johlor:

Mitt resultat: 8/10.

Oj, kunde visst mer om serien än vad jag trodde.

På 39 sekunder också! Mig tar det en minut att bara läsa igenom texten, trög som man är 😄

Inaktiv
Skribent
Skrivet av Kyraal:

På 39 sekunder också! Mig tar det en minut att bara läsa igenom texten, trög som man är 😄

haha såg inte ens att man blev klockad. 39 sekunder var faktiskt snabbt. Kände som det tog längre tid. Men jag har alltid varit snabb på att läsa. 😃


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Så nära att får 10/10 men tog fel på expansion frågan fast jag tog min tid och tänkte efter. Aj aj... däremot långt bättre än vad jag trodde det skulle bli, spelar inte ESO men kört alla andra spel visserligen sen Morrowind.

Medlem

Wohoo!! Första 10an någonsin. Hurra!

Medlem

Snubblade bara över "hur många år efter..." frågan

Medlem

signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Där satt den!

Medlem

Oj det trodde jag inte innan.
Men frågorna passade visst mig

Farornas Konung
Medlem
Medlem
Gnällkuk

Oj, antar att det var ett jättelätt quiz för inbitna. Jag chansade på de flesta frågorna.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

100% tur igen

Medlem

Fan! Missade en! Den enda jag gissade på!


signatur

I drank what?

KoP
Medlem

8/10. Inte helt illa pinkat.

Medlem
Medlem
Medlem

10/10, tog 1 minut och 51 sekunder.

Medlem

3/10 läste inte frågorna, klickade bara på svaren. Aldrig spelat något av spelen och är 100% ointresserad av att göra det.

123
Skriv svar