Bekräftat – Nintendo visar upp Switch-spel under E3-veckan

Robot
Bekräftat – Nintendo visar upp Switch-spel under E3-veckan
Inaktiv

Ja då lär det inte visas någon ny konsol under E3 eftersom fokus kommer ligga på spelen.
Som det diskuterats innan så kommer det ändå bli intressant att se om det finns någon sanning bakom ryktet om ”Switch PRO ” eftersom både Playstation 5 och Xbox Series X/S har problem med att hinna tillverka nog med konsoler.

Medlem
Medlem

Jag hoppas på att se BotW 2, ny Metroid Prime och vad för fler Zelda 35-års jubileum spel/överraskningar de planerar att släppas. Jag hoppas på en till 3D remake av ett gammalt 2D spel som Link's Awakening gjordes.

Inaktiv
Skrivet av Shamanfox:

Jag hoppas på att se BotW 2, ny Metroid Prime och vad för fler Zelda 35-års jubileum spel/överraskningar de planerar att släppas. Jag hoppas på en till 3D remake av ett gammalt 2D spel som Link's Awakening gjordes.

Oracle of Seasons och Ages skulle sitta fint i så fall. Men samtidigt måste dem i så fall göra om slutet på spelen eftersom dem i den senaste Zelda boken ville sätta Oracle of spelen efter Link’s Awakening trots att dessa spelen slutar där Link’s Awakening börjar.
Nästan som om man skulle bestämma sig för att Majora’s Mask från och med nu ska utspela sig före Ocarina of Time trots att alla vet att det måste hända efter Ocarina of Time.

Annars vill jag hellre se en remake av Phantom Hourglass och Spirit Tracks eftersom jag avskyr att styra på skärmen som man var tvungen att göra på DS versionerna.

Medlem

Jag hoppas på stora överraskningar.

Medlem

Breath of the Wild 2 och ett nytt Metroid Prime vore grymt! Även Ocarina of Time och Majoras Mask till Switch


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

Breath of the Wild 2 och ett nytt Metroid Prime vore grymt! Även Ocarina of Time och Majoras Mask till Switch

Gärna! Även jäkligt nyfiken på Bayonetta 3, Bayonetta 2 var ju så otroligt bra.

Medlem
Skrivet av lasselason:

Gärna! Även jäkligt nyfiken på Bayonetta 3, Bayonetta 2 var ju så otroligt bra.

Har hittills inte spelat de spelen än men en kompis tipsade mig om de nyligen! Får ta och kika in dom


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

Har hittills inte spelat de spelen än men en kompis tipsade mig om de nyligen! Får ta och kika in dom

Gör det. Tvåan är oerhört bra när man kommit in i det.

Inaktiv

The Legend of Zelda Maker

Medlem
Skrivet av anon_326145:

The Legend of Zelda Maker

Kommer inte hända (och hoppas det inte händer).

Inaktiv
Skrivet av Shamanfox:

Kommer inte hända (och hoppas det inte händer).

Det tror inte jag heller kommer hända.

1
Skriv svar