Quiz – Vad kan du om ikoniska vapen?

Medlem

Inte så pjåkigt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Aja man kan inte vinna jämt.

Medlem
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Mitt resultat: 6/10.
________________
Gick väl sådär...

Var dock hundra på att det var Eli i Half-Life 2 som introducerade Gravity-Gun till Muhammed.

Vetefan vad du jiddrar om med Muhammed, men här kan du i alla fall se när Gordon fick den av Alyx i Half-Life 2:

Medlem

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Mitt resultat: 9/10.

Dammit, satt och klurade länge på frågan om Kratos yxa och så blev det fel.

Jag var lite snabb på GoW, hade jag funderat lite längre så hade jag nog kunnat lista ut namnet på den och då hade jag kunnat utesluta minst ett av alternativen, kanske 2 till och med.
Med tanke på att man har lite koll och inte kunde komma på något sammanhang som relatera till dessa två.

Doom kommer jag knappt ihåg förutom att The Rock var med och att det var FPS sekvenser i filmen, samt att det inte var någon höjdar rulle.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Vetefan vad du jiddrar om med Muhammed, men här kan du i alla fall se när Gordon fick den av Alyx i Half-Life 2:

https://www.youtube.com/watch?v=jElU1mD8JnI&t=4568s

Hehehe. Bara larva mig med namnet. Vet att snubben heter Gordon Freeman.
Före quiss frågan var jag dock hundra på att Eli lämnade bössan.

Grymt bra spel o ett av tidernas absolut bästa. Gravity-Gun var ett genidrag av Valve att implementera. Sedan älskar jag rag-doll fysiken. Så jäkla tillfredsställande att knäppa Combines.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Medlem

Laddade bara om en gång även om det var kul fiender (frågor) så var dom inte försvåra pga kulsvamppar. Bra quiz som alltid

Medlem
Medlem

signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Klickade fel...menade Alex...

Medlem
Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Medlem

Stabila 3/10....Var väl ungefär lika många utav spelen som jag också lirat.

Vart ser man sin quiz statistik? Eller är den inte implementerad än?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Fel på Zelda, den kändes inte helt stabil 😒

Medlem

Där ser man. Bättre resultat än på länge

Medlem

Inte så bra missade dom i ledande feågorna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Blev några lyckade höftskott.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

It's gonna be fun on the bun!

Medlem

9/10 men då nått blev fel på sidan mellan fråga 8-9 så fick jag göra om. Typ 2/10 om inte den glitchen dykt upp 😂


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Hyfsat för att ha gissat på det mesta.

Skribent

Hah! Över snittet! 6/10

Medlem

Chansningar och feltryck lönar sig!

Medlem

God of War yxan var oväntad!

Medlem
123
Skriv svar