Mass Effect 3-designer avslöjar gulligt, oupptäckt robot-påskägg i spelet

Robot
Mass Effect 3-designer avslöjar gulligt, oupptäckt robot-påskägg i spelet

Skaparen placerade det där för 10 år sedan. Återuppstår i Legendary edition.

#mass-effect-3, #påskägg, #rover


Medlem

Aaawww 😍🤩

Medlem

det var ju inte så liiiite specifikt heller för att se den, att man var tvungen att gå en specifik rutt också då är det ju 1 på miljonen att någon skulle råka på den

Men I LIKE IT!

Frilansare
Skrivet av Scream112:

det var ju inte så liiiite specifikt heller för att se den, att man var tvungen att gå en specifik rutt också då är det ju 1 på miljonen att någon skulle råka på den

Men I LIKE IT!

Bästa sortens påskägg!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Bästa sortens påskägg!

Eller hur, de roligaste påskäggen är ju sådana som är superobskyra!

Frågan är om någon spelare genom åren råkat på den, lett lite åt saken och tyckt det var en kul grej, men sedan inte tänkt på det mer. Kanske för att sedan prata i förbigående om grejen till några polare, som undrar om denne är dum i huvudet som har sett något "som inte finns". ^^

Ibland kan jag tycka att en del påskägg nästan är lite för uppenbara/in your face för att kallas påskägg alls.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Frilansare
Skrivet av PeTTs0n:

Ibland kan jag tycka att en del påskägg nästan är lite för uppenbara/in your face för att kallas påskägg alls.

Sant. Påskägg har ju blivit lite av en selling point, som nästan avslöjas innan spelet är i butik. Trist. Men det här var fint!

Medlem

Det jag tar med mig från artikeln är att ME3 tydligen är tio år gammalt. Jag betraktar det fortfarande som ett ganska nysläppt spel. Jag måste vara gammal!

Nu måste jag för övrigt testa detta i Legendary Edition. När jag väl kommer till skott med att köpa.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

ZF
Medlem

Nja.. finns det inget i själva spelet som kopplar ägget till metoden för att få fram det tycker jag allt det är lite meningslöst. Det är ju ungefär lika bra att gömma en ledtråd i källkoden som pekar mot i vilken katalog det finns en kul gif.

1
Skriv svar