Palia är ett mjukare MMO där man kan strunta i strider

Robot
Palia är ett mjukare MMO där man kan strunta i strider

Fokusera på inredning eller matlagning om du känner för det.

#Palia, #Singularity-6, #nyhetstips


Medlem

Jag har väldigt svårt att bestämma mig för vad jag tycker. En del av mig tycker att spelet verkar fullständigt befängt, en annan del av mig är sugen på att pröva. Oavsett vilket roligt när det kommer nya koncept, så att allt inte är bleka kopior av wow.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Tycker det såg befriande mysigt ut faktiskt. Lite förvånad då jag (tyvärr) allt som oftast automagiskt söker mig till mer pangpang-titlar.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tjae, kanske faktiskt!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Låter och ser helt fantastiskt ut!

Medlem

Så länge de gör dessa bitar bra så visst. Är ju bevisat redan att det funkar i Starwars Galaxies

Medlem

Har alltid tyckt det vore kul med ett spel där det inte alls var meningen att man skulle slåss, men att det ändå fanns en slagknapp.

Medlem

Helt klart intressant. Hoppas på att få se gameplay snart.

Medlem

wow såg onekligen mysigt ut! Detta ska jag ha på radarn.

Medlem

Det här är ett spel som jag säkert skulle kunna sänka en hel del timmar i. Ser verkligen fram emot att få se mer utav spelet, och hoppas på att det blir bra.

Medlem

Det var så här jag sålde in WoW till min flickvän när det begav sig.
Men spelet (WoW) visade sig handla till 95% om slagsmål och ”vinna eller dö”-aktiviteter så hon lessnade efter en vecka eller två. Mycket synd att det här spelet inte fanns då.

Medlem
Skrivet av Gamblor:

Det var så här jag sålde in WoW till min flickvän när det begav sig.
Men spelet (WoW) visade sig handla till 95% om slagsmål och ”vinna eller dö”-aktiviteter så hon lessnade efter en vecka eller två. Mycket synd att det här spelet inte fanns då.

Handlar det inte till 95% om att samla hästar och andra mounts?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Med tanke på hur jag mycket tid jag lägger på crafting/gathering i MMO-sammanhang så låter det här som något för mig, så jag är på!

Citat:

Det går att spela spelet solo också, men utvecklaren betonar att det verkligen skiner när man spelar med andra, och det är helt online-baserat.

...

Oof

Medlem

Ska helt klart testas! Älskar spel där man bara kan stänga av helt och chilla


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Gillar inte det där namnet, eftersom det finns en ras i min egen lore som heter Pali och folket heter Palias...

Annars ser spelet ut precis som något man förväntat sig av folk som jobbat på Blizzard, Epic, Riot, Zynga och Sony. Man sätter sig ner och tänker hårt och gör ett crafting/sandboxspel som ser ut som fortnite =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ser mysigt ut iaf. Hoppas på ps5 version.

Medlem

Orealistisk fantasy förr: Alver, orcer och troll som skjuter magi och klubbar varandra.

Orealistisk fantasy nu: Ett eget hus, trädgård och mysiga möbler.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Kan vara kul, men avskyr fortnite karaktär designen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Kan vara kul, men avskyr fortnite karaktär designen.

Tänkte mer på Wildstar när jag såg trailern och jag älskade hur det spelet såg ut. Tycker den stilen gör sig väldigt bra i MMO.

Medlem

FreeRealms? Är det du? Vi har saknat dig!

Skribent

Gillar MMO:s där det går att nischa sig åt lite olika håll och inte nödvändigtvis köra raids/dungeons/pvp som huvudspår. Kommer följa det här med stort intresse!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Gillar att det var 100% genuin mysfaktor utan att kännas skitnödigt eller "edgy". Det återstår att se mer naturligtvis men det blir intressant att följa. Gillade stilen, tycker den gör sig bra för dessa typer av spel och musiken och ljudet passade väldigt bra till.

Medlem

Animal Crossing MMO.

Typ.

Tror på denna typen av upplevelser. Om detta spelet blir en framgång vettifan, men själva konceptet är spännande.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Handlar det inte till 95% om att samla hästar och andra mounts?

Du menar 2 timmar övertid på jobbet 🤔

Medlem
Skrivet av sCaz:

Du menar 2 timmar övertid på jobbet 🤔

Umm.... Nej?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Umm.... Nej?

Gammalt minne från WoW classic där första hästen som man behövde och typ inte klarade sig undan innebar 40 timmar grind på samma 150x30 meter. Det var dåtidens ångest-snackis medan några tog och köpte kinesguld för motsvarande 2 timmar övertid och gick vidare i spelet

Medlem
Skrivet av sCaz:

Gammalt minne från WoW classic där första hästen som man behövde och typ inte klarade sig undan innebar 40 timmar grind på samma 150x30 meter. Det var dåtidens ångest-snackis medan några tog och köpte kinesguld för motsvarande 2 timmar övertid och gick vidare i spelet

Okaj... Var dock inte det jag menade, som sagt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar