Fem påhittiga smaker belönas med X-Gamer-pulver

Robot
Fem påhittiga smaker belönas med X-Gamer-pulver

Får det lov att vara kaffe och IPA, eller kanske något fruktigare?

#energidryck, #x-gamer


Skribent

Spännande alternativ allihopa. Stort grattis till vinnarna!

Personligen hade jag nog helst klunkat ner @Ugly_Bobs variant, den låter riktigt god.

Medlem

Grattis till er som vann. Har länge funderat på att köpa en tubz så ni får gärna säga hur det smakar.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Grattis till er som vann. Har länge funderat på att köpa en tubz så ni får gärna säga hur det smakar.

Hydrastorm är go, smakar som iglo glassen. Brukar blanda med kolsyrat vatten på jobbet.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Trodde det bara var seriösa bidrag som gällde, kändes som om att största delen av bidragen var oseriösa och brydde sig inte alls om att ens försöka vinna.

Edit: Hade varit en annan femma om man också skrev i tävlingen att man går efter humor också

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Grattis till er som vann. Har länge funderat på att köpa en tubz så ni får gärna säga hur det smakar.

Känns nästan lite dumt att ha vunnit, har min shaker samt sex tubz hemma redan men gratis är gott antar jag och jag vet åtminstone att jag uppskattar det. Har själv gått och blivit frånvänd från kaffe under de senaste åren, från att ha konsumerat 4-6 koppar kaffe dagligen har jag numera nästintill helt slutat och ersatt med andra typer av koffeindrycker. X-Gamer och liknande ger ett prisvärt alternativ som inte heller innebär att man behöver avsätta tre hyllor i kylen för att ha ett par veckors energidryck hemma.

Tycker att de fruktiga smakerna är bäst - tycker man om den karaktäristiskt kemiska körsbärssmaken från t.ex. Dr. Pepper och otaliga sorters körsbärsgodis är alla de ett säkert kort.

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Tycker att de fruktiga smakerna är bäst - tycker man om den karaktäristiskt kemiska körsbärssmaken från t.ex. Dr. Pepper och otaliga sorters körsbärsgodis är alla de ett säkert kort.

Najs, Dr. Pepper är min favoritdryck 🙂. Kör nog med en fruktig smak isåfall.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

X-Gamer.
Coolt.

Medlem

Vad är det här? En variant av hockeypulver till datornördar?

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Trodde det bara var seriösa bidrag som gällde, kändes som om att största delen av bidragen var oseriösa och brydde sig inte alls om att ens försöka vinna.

Vi lever i ett meme-samhälle 😊

Inaktiv
Skrivet av Rasmous:

Trodde det bara var seriösa bidrag som gällde, kändes som om att största delen av bidragen var oseriösa och brydde sig inte alls om att ens försöka vinna.

Edit: Hade varit en annan femma om man också skrev i tävlingen att man går efter humor också

De valde nog vinnarna på slump för mitt bidrag om att samarbeta med Belle Delphine och hennes gamer girl bath water vann inte så något fuffens är det nog allt

e men va fan kunde smaker som Kaviar och Apelsinjuice, Kalles Swirl vinna men inte min monkey spanker....någon här hatar family guy eller kass humor. smula besviken.


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

e men va fan kunde smaker som Kaviar och Apelsinjuice, Kalles Swirl vinna men inte min monkey spanker....någon här hatar family guy eller kass humor. smula besviken.

Bara att inse att när det kommer in flera hundratals förslag, så plockar man hejvilt. Dom sitter inte och har omröstning på varenda förslag för att efter 300 timmar komma fram till vilket som faktiskt är roligast.

Sen var det nån som kommenterade att även "roliga" förslag vann, vilken sten har man legat under, om man inte känner till det om FZ?

1
Skriv svar