E3-special – FZ spår vad du kan vänta dig av spelmässan!

Robot
E3-special – FZ spår vad du kan vänta dig av spelmässan!

Spelen, ryktena, spekulationerna.

#e3-2021, #fz


Medlem

Personligen hoppas jag mest på att få veta något mer om Avowed.

Medlem

Förmodligen även mer info om Division Heartland på Ubisoft Forward.


signatur

7900XTX
7800X3D

Skribent
Skrivet av Gabe:

Personligen hoppas jag mest på att få veta något mer om Avowed.

Avowed asså, det hade jag helt glömt bort. Men det är verkligen något jag hoppas på nu när du nämner det.

Inaktiv

Ja, har Nintendo lovat att det bara kommer handla om spel så kommer det göra det.
Har tidigare hoppats på att Nintendo ska göra något undantag men det har det aldrig blivit.
Däremot så avslöjade dem både NES Classic Mini och SNES Classic Mini några veckor efter E3 så om det finns någon sanning bakom en uppdaterad Switch så kan det dyka upp i slutet av juni eller under juli månad. Men man ska inte hoppas på för mycket har jag lärt mig.

Medlem

Läste väl att Bandai Namco skulle ha en? Där borde det var en chans för Eldern Ring!

Redaktör
Skrivet av Laddemannen:

Läste väl att Bandai Namco skulle ha en? Där borde det var en chans för Eldern Ring!

Nej, de har ingen egen. Tippar att de kommer visa sina spel i andra streams, t.ex. E3:s egna.


signatur
Redaktör
Ponny
Skrivet av Gabe:

Personligen hoppas jag mest på att få veta något mer om Avowed.

Gud ja! Det har vi alla gjort oss förtjänta av.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag ser mest fram emot MicroSoft-Bethesda konferensen helt klart. MicroSoft är så på "g" o har mycket spännande framöver.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nej, de har ingen egen. Tippar att de kommer visa sina spel i andra streams, t.ex. E3:s egna.

Då är det kanske chans för Eldern Ring där då?!

Medlem

Kommer Paradox vara där? 6 år sedan Cities Skyline släpptes. Måste vara på gång med ett nytt…

Medlem

Jag hoppas lite på något nytt stort AAA-MMORPG som vågar sig på nya innovativa saker. Den genren är lite av skräp just nu som sitter fast på 00s pelare och mindset till hur det ska vara. Kolla bara top 5 största mmorpg idag. För en som gillar mmorpg så är det lite som att välja vilket skräp man trivs bäst med.
1. WoW 2004
2. Elder scrolls online. 2014
3 Black desert online. 2014
4 Guild Wars 2. 2012
5 Old School runescape ..


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Läste väl att Bandai Namco skulle ha en? Där borde det var en chans för Eldern Ring!

Ryktena som florerar säger att Geoff Keighley har något i görningen, så Summer Game Fest låter rimligt, den 10 juni får vi se helt enkelt.

Förövrigt hade jag hoppats på nyheter från Hollow Knight: Silksong, men Team Cherry meddelade att dom inte skulle vara på årets E3. :/

Ska även bli intressant vad Xbox/Microsoft kommer visa med alla dessa nya studios.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Ryktena som florerar säger att Geoff Keighley har något i görningen, så Summer Game Fest låter rimligt, den 10 juni får vi se helt enkelt.

Förövrigt hade jag hoppats på nyheter från Hollow Knight: Silksong, men Team Cherry meddelade att dom inte skulle vara på årets E3. :/

Ska även bli intressant vad Xbox/Microsoft kommer visa med alla dessa nya studios.

Får hoppas Starfield inte ser allt för intressant ut, för då kanske man måste skaffa en series x också!

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Får hoppas Starfield inte ser allt för intressant ut, för då kanske man måste skaffa en series x också!

PC *host*. ;P


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Hoppas Valve annonserar nå intressant.
Hoppas också på att höra nått mer om "PSVR 2"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ser mest fram emot att sitta och mysa i FZ chatten. Brukar bli gôrbra stämning

Starfield med!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Avowed och/eller Starfield måste visas upp för att jag skall bli nöjd.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skribent

Vill veta mer om Everwild, Starfield, ev MGS-remakes, releasedatum för Lego Star Wars: TSS. (Calle vill också veta.) Och någon överraskning hade varit kul.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Inaktiv

Vet inte vad jag vill veta mer av. Men jag kommer kika lite ändå.

1
Skriv svar