Svenska Pixadome bjuder på blodig tjejstryk i Chenso Club

Robot
Svenska Pixadome bjuder på blodig tjejstryk i Chenso Club
Medlem

Ser ut som en kul partyspel!

Gnällkuk
Skrivet av Tarmböld:

Ser ut som en kul partyspel!

Lite mediokert party med bara två personer dock.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Får jag fråga @Johan Lorentzon hur ni fick reda på denna nyheten, hittade ni spelet och gjorde research om det eller skickade förläggaren ett mail, varför nämner man inte i så fall förläggaren/ägaren i denna nyhet?
Det är väl så att Robert Bäckström startade Aurora Punks, för han startade ju inte Pixadome och borde därför inte heller leda den utvecklingen - som mest är han "producent" eller något - eftersom det är två studenter från Luleå(?) som startade företaget, vad jag vet, de gjorde tidigare Heyfever för en annan svensk förläggare som heter Zordix.

Mest intresserad hur sådana här nyheter kommer till.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Får jag fråga @Johan Lorentzon hur ni fick reda på denna nyheten, hittade ni spelet och gjorde research om det eller skickade förläggaren ett mail, varför nämner man inte i så fall förläggaren/ägaren i denna nyhet?
Det är väl så att Robert Bäckström startade Aurora Punks, för han startade ju inte Pixadome och borde därför inte heller leda den utvecklingen - som mest är han "producent" eller något - eftersom det är två studenter från Luleå(?) som startade företaget, vad jag vet, de gjorde tidigare Heyfever för en annan svensk förläggare som heter Zordix.

Mest intresserad hur sådana här nyheter kommer till.

Du har så rätt, ska omformulera mig lite så det blir mer klart. Bäckström leder Aurora Punk som är ett spelkollektiv och de har tagit Pixadome under sina vingar.

Som svar på din fråga, jag har fått infon direkt från Aurora Punk då jag har kontakt med personen som leder marknadsföringen för deras projekt, bor ju själv i Norrland och har en del kontakter med spelföretagen här uppe.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tack för svaret/förtydligandet Johan!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent
Skrivet av Hipshot:

Tack för svaret/förtydligandet Johan!

Rätt ska vara rätt! Ha en bra fortsatt Nationaldag


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser ut att bli ett bra mobilspel - det saknas verkligen bra spel på mobilmarknaden.

1
Skriv svar