Diskutera – Vad blir störst på E3?

Medlem

Känns som att Microsoft+Bethesda kommer vara störst på E3, följt av Nintendo med Switch Pro och förhoppningsvis Metroid Prime 4.

Medlem

Summer Game Fest 2021: Hype Reel (Tune In Live on Thursday at 11 AM PT / 2 PM ET / 6 PM GMT)

Summer Game Fest "hype"-trailer. Nu visas inte något från Elden Ring i trailern, MEN, allt pekar på att det kommer visas på just detta event. Den 10 juni får vi se, spänningen är olidlig. (Men man får ju självfallet vara redo på att inte få se något, som vanligt.)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av Veofasa:

Antar du menar Old Republic. High Republic med stenar som navigatörer verkar inte direkt ballt

High Republic! Om vi mot förmodan får en uppföljare till The Sith Lords utgår jag från att den kommer falla under det paraplyet. Disney verkar vara lite färdiga med TOR-eran för stunden.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Tror nåt ointressant smash bros-dlc eller pokemon kommer vara det faktiskt stora, men att typ ett perfect dark-demo från the in-något-blabla kommer bli det alla skriver om.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Det är dags nu. Ge. Oss. Mass Effect.


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem
Skrivet av eld:

Unreal engine är från 98 om vi ska låtsas som att spelmotorer inte uppdateras!

Så Unreal Engine 5 är från -98? Bara lite uppdaterad?

EDIT: Allt jag menar är att motorn till fallout/ES är KASS. Skitbra spel, men motorn suger. Det kan väl alla hålla med om?

eld
Medlem
Skrivet av Frisell:

Så Unreal Engine 5 är från -98? Bara lite uppdaterad?

EDIT: Allt jag menar är att motorn till fallout/ES är KASS. Skitbra spel, men motorn suger. Det kan väl alla hålla med om?

De flesta som snackar om motorn vet oftast inte vad de pratar om, det har blivigt ett meme vid det här laget för att någon har hört att bethesdas motor är dålig från någon annan.

Det är en helt vanlig in-house motor, vilket kommer med fördelar och nackdelar. Byggd efter sina egna behov.

Och just det där att folk vill att de ska byta motor hade inte hjälpt någon alls, de hade fått försenade spel, och skulle ändå behöva tampas med precis samma buggar man får från deras typ av openworld spel.

Medlem

Jag har slutat hypa över osläppta spel. Man blir oftast besviken. CD project red har bevisat att man kan inte vänta sig 10/10 spel bara för dom lyckats med det tidigare. Jag hoppas att Elden ring blir bra, men dom försöker sig på mycket nytt dom inte har gjort tidigare (Open world bland annat) och dom kan misslyckas totalt.

123
Skriv svar