Inget Dead Island, Timesplitters eller Saints Row på E3

Robot
Inget Dead Island, Timesplitters eller Saints Row på E3

Koch gör inverterad E3-hype, berättar vilka spel som INTE visas.

#dead-island-2, #deep-silver, #koch-media


Skribent

Det är en rätt skev värld vi lever när spelföretag måste berätta vad de inte ska visa upp för att mildra ilskan från internet.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Gnällkuk
Skrivet av Mike Stranéus:

Det är en rätt skev värld vi lever när spelföretag måste berätta vad de inte ska visa upp för att mildra ilskan från internet.

Fast ändå ganska rimligt, varför bygga upp folks hype för något som inte är redo? Med tanke på hur vagt det kommuniceras annars så är väl tydlighet något rätt positivt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent
Skrivet av trickeh2k:

Fast ändå ganska rimligt, varför bygga upp folks hype för något som inte är redo? Med tanke på hur vagt det kommuniceras annars så är väl tydlighet något rätt positivt.

De bygger inte upp någon hype om de inte säger något. Det är ju folk själva som bygger upp hype genom att lyssna på te.x Youtubers utan någon insyn som "lovar" vad som ska visas upp etc. I en normal värld hålls det en PK och oavsett som visas som så finns det ingen anledning till ilska över att spel X eller spel Y inte visades upp.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Testpilot

Tycker det är mer spännande att göra på det här sättet Jag tror faktiskt att Kingdom Come Deliverance 2 kommer att visas upp, hoppas gör jag i alla fall.

Medlem

Min spontana tanke är ju då vad dom ska visa upp? Den listan är väl deras stora varumärken som det dessutom jobbas på nu. Så vad finns kvar till en hel presentation?

Medlem

På ett sätt är det kul att höra. Få mig att tänka på nya IPs, är rätt trött på grandiosa tillkännagivanden på remasters, remakes och på ett sätt även uppföljare.

Nytt och fräscht! Det vill jag ha.

SoL
Medlem

Dom sa inget om payday 3 så de kanske visas då?

Inaktiv
Skrivet av SoL:

Dom sa inget om payday 3 så de kanske visas då?

Men är det så man ska behöva tolka detta? De borde egentligen bara hålla igen snattran helt än att rabbla upp spel de inte kommer visa för då börjar man ju undra om man kan ta den listan och invertera så får man upp de spel de kommer att visa blir bara konstigt

Gnällkuk
Skrivet av Mike Stranéus:

De bygger inte upp någon hype om de inte säger något. Det är ju folk själva som bygger upp hype genom att lyssna på te.x Youtubers utan någon insyn som "lovar" vad som ska visas upp etc. I en normal värld hålls det en PK och oavsett som visas som så finns det ingen anledning till ilska över att spel X eller spel Y inte visades upp.

Har du sett någon presskonferens någonsin och efterspelet om något inte visats de senaste typ sex-sju åren?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Tycker det är mer spännande att göra på det här sättet Jag tror faktiskt att Kingdom Come Deliverance 2 kommer att visas upp, hoppas gör jag i alla fall.

åh gud, jag skulle pinka på mig då!

1
Skriv svar