Återställ naturen i den "omvända stadsbyggaren" Terra Nil

Robot
Återställ naturen i den "omvända stadsbyggaren" Terra Nil

Återställ ekosystemen och gör planeten full av liv igen.

#Free-lives, #Terra-nil


Gnällkuk

Såg riktigt mysigt ut! Blir att wishlista


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Det ser riktigt mysigt ut. Det ska bli kul att testa när det väl släpps.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Mysigt koncept.

Medlem

Pixelartversionen ser mycket bättre ut, 3d spelet är trasigt med sina celshadade saker, tyvärr.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

International
Man of Mystery

Vilken cool take på det, den kanske ska bli mandatory genomspelning för alla politiker i framtiden, på samma sätt som jag tycker att alla såna med makt borde spela igenom SimCity minst en gång så de lär sig att saker och ting påverkar och måste balanseras för att en stad ska funka.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Detta vill jag prova. Känns som mycket småspel kommer till pc, typ indiespel. Det missar man om man inte har PC. Tråkigt

Medlem

Ser mysigt ut! Men jag utgår från att det inte är mer än några enstaka timmar innan man "gjort allt" i spelet. Men jag blir gladeligen motbevisad!

Medlem

Wow! Det här ser väldigt lockande ut.

Medlem

återställa naturen genom att smälla upp vindkraftverk? haha

1
Skriv svar