Testa seriöse Sam i HD

Medlem
Testa seriöse Sam i HD

Man kanske skulle prova?


signatur

Jäh!

Medlem

Klarat av ettan och tvåan, väldigt dåliga spel.

Medlem

pazu: Ändå spelade klart båda spelen? Lärde dig inte efter det första eller vadå?

Medlem

Föredrar painkiller över serious sam, men detta är väl ok antar jag.
Blir att testa.

MrX
Medlem

Det var trevligt att spela epic carnage Serious Sam igen i coop efter alla dessa år. Var tvungen att spela spelet i "windows mode" med mitt ATI HD5970 för annars gick det inte att spela. Väldigt låg fps fick man.

Om andra som har ATI eller cf/sli kan svara om dem hade samma problem så man kunde se om det bara gäller det kortet jag har eller inte.

Och nu när jag ändå skriver här är det någon som vet om man kan inaktivera den ena gpu:n på HD5970 för att se om det hjälper och om det är möjligt.

Medlem
Skrivet av pazu:

Klarat av ettan och tvåan, väldigt dåliga spel.

Troll.


signatur

<3

Medlem

Bra spel enligt mig, ser fram emot 3an.
Saknar mösar spel i COOP, vore ballt om typ Painkiller / Necrovision haft det.

Inaktiv

köpte för ca 50kr, extremt tråkigt och repetitivt.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Detta spel är verkligen sjukt. Sjukt kul, vill säga.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av MrX:

Det var trevligt att spela epic carnage Serious Sam igen i coop efter alla dessa år. Var tvungen att spela spelet i "windows mode" med mitt ATI HD5970 för annars gick det inte att spela. Väldigt låg fps fick man.

Om andra som har ATI eller cf/sli kan svara om dem hade samma problem så man kunde se om det bara gäller det kortet jag har eller inte.

Och nu när jag ändå skriver här är det någon som vet om man kan inaktivera den ena gpu:n på HD5970 för att se om det hjälper och om det är möjligt.

Prova att stänga av Catalyst AI.

1
Skriv svar