Se nästa Battlefield avtäckas med FZ

Inaktiv
Skrivet av blackidus:

.."Battlefield moments"..
..ett riktigt "moment" med flygplanen..

Det var exakt det ögonblicket min pinsamhets-mätare gick i taket.

HSB
Avstängd
Skrivet av anon_79617:

Det var exakt det ögonblicket min pinsamhets-mätare gick i taket.

Samma här.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

FZ-läsarna efter att ha sett den nya Battlefield-trailern (2021 colorized).


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Meurik:

Som sagt, antagligen är det DICE själva som är teamet bakom Multiplayer delen av spelet. Men det finns flera andra Team som sysslar med andra delar. Varför då blanda in dessa andra för att det behöva "full fokus på multiplayer" ? Ju fler kockar, ju sämre soppa...

Ser inte varför inkluderingen av en del, skulle nödvändigtvis göra en annan del sämre.

Det visar sig hur bra sp-delen blir denna gång


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Shamanfox:

"Värsta konsterna i luften", om du menar den när han hoppar ur jet-flyget för att ta fram en Bazooka och skjuter ner andra flygplanet, så är det en "homage" till det här: https://www.youtube.com/watch?v=5FFXQvvjL4U&ab_channel=Stun_g... och liknande klipp som florerade under BF3/4 tiden.

Även om det ser lite konstigt ut, så tycker jag det är en rolig grej och gillar att Dice beslutade att ha med det i trailern.

Var ju inget fel med den scenen i trailern... En typisk "Battlefield Moment"


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Du har säkert rätt. Jag har inte spelat de senaste battlefield. Spelet verkar helt klart gått mot ett nytt håll jämför med vad jag kommer ihåg att battlefield var. Lite mer lekstuga nu än hur det var förr. Säkert många som gillar det med. Saknar dock den gamla battlefield känslan och hade väl hoppasts på något mer av det.

"Lite mer lekstuga nu än hur det var förr."

Du menar, som att lasta massa soldater på vingarna av ett stort bombplan, och flyga iväg med dom liggandes på vingarna? Battlefield har vart "lekstuga" ända från start.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

ELF
Medlem

Lite cringe trailer ja. Men nu blev man ju faktiskt intrersserad, vilket jag inte blivit av de två senaste spelen.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Meurik:

Var ju inget fel med den scenen i trailern... En typisk "Battlefield Moment"

Pure homage/homeage(stavningen wtf? ) till levelcapgaming väl

Skrivet av Meurik:

"Lite mer lekstuga nu än hur det var förr."

Du menar, som att lasta massa soldater på vingarna av ett stort bombplan, och flyga iväg med dom liggandes på vingarna? Battlefield har vart "lekstuga" ända från start.

Tror inte han var med från start asså

Inaktiv
Skrivet av magma:

Det visar sig hur bra sp-delen blir denna gång

Ingen singleplayer alls denna gång.
Som jag förstår det ska de "berätta storyn" i MP matcher, som även kommer innehålla bottar.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Ingen singleplayer alls denna gång.
Som jag förstår det ska de "berätta storyn" i MP matcher, som även kommer innehålla bottar.

Läste det. Intressant!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av General White:

Detta, SPn i BF är under all kritik. En mer utdragen, klichéfylld scriptfest är svårt att hitta. Att tvinga sig igenom en gång för unlocks till MPn var en plåga bara det.

3 gånger var man tvungen att lira kampanjen i 4an för att få alla 3 vapen. Jag orkade 1

Avstängd
Skrivet av DAoG:

3 gånger var man tvungen att lira kampanjen i 4an för att få alla 3 vapen. Jag orkade 1

Det räckte med att lira 1 gång, och sen lira sista banan 3 ggr, men ja det var katastrof

123
Skriv svar