Naughty Dog anställer för deras "första fristående multiplayer-spel"

Robot
Naughty Dog anställer för deras "första fristående multiplayer-spel"

The Last of Us 2-multiplayer på egna ben?

#naughty-dog, #the-last-of-us


Medlem

Nej. Jag får ingen bra känsla av det här. Jag ser inte fram emot Naughty dogs multiplayerspel.

Jag tyckte inte alls om multiplayerbiten i TLOU.
”Factions” eller ”Människa mot människa”-biten var den sämsta i delen i TLOU.

Den kändes omänskligt och överbrutalt med alla takedowns och finishers i multiplayerläget. Det var så överdrivet fokuserat på att krossa andra människors huvud med dina egna knän, knytnävslag och hårda föremål i omgivningen. 🤮


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Nej. Jag får ingen bra känsla av det här. Jag ser inte fram emot Naughty dogs multiplayerspel.

Jag tyckte inte alls om multiplayerbiten i TLOU.
”Factions” eller ”Människa mot människa”-biten var den sämsta i delen i TLOU.

youtube.com/watch?v=gOMTIEfU5Vs

Den kändes omänskligt och överbrutalt med alla takedowns och finishers i multiplayerläget. Det var så överdrivet fokuserat på att krossa andra människors huvud med dina egna knän, knytnävslag och hårda föremål i omgivningen. 🤮

Var det dom själva som gjorde den delen eller var det outsourcat?


signatur

Niet.

Inaktiv
Medlem

Team Abby mot Team Ellie?

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Den kändes omänskligt och överbrutalt med alla takedowns och finishers i multiplayerläget. Det var så överdrivet fokuserat på att krossa andra människors huvud med dina egna knän, knytnävslag och hårda föremål i omgivningen. 🤮

Kan aldrig bli för mycket våld i ett spel för min smak - i verkligheten är det dock en helt annan sak


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Team Abby mot Team Ellie?

Om det bygger på TLoU2 så blir det nog snarare WLF vs. Seraphites.

Medlem

Fast om det antyds "fristående" så tror jag inte det blir multiplayer till Last of us 2, mer troligt ett fristående (döh ) spel.
Har ingen lust att spela multiplayer i rena singleplayer-spel, finns så många andra spel som gör multiplayer bra.
Hoppas de istället fokuserar på en DLC till Last of us 2 eller en 3a Pliiiiis!

1
Skriv svar