Helgens digitala erbjudanden vecka 13

Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 13

Vet någon om Evil Genius har widescreen-support? Det är bud på att köpa det isåfall:)

Medlem

Evil Genius har inte widescreen-support vad jag vet. Om du har en skärm som automatiskt anpassar bilden till 4:3-format så är det dock inga problem. Har dock kört med tänjd bild också på min gamla skärm och det gör inte så mycket. Ingen stor skillnad i det spelet åtminstone.

Medlem
Medlem

Blev Borderlands, satan vad kul det är att lira med polare


signatur

Videomupp

Medlem

Sitter här och tvekar om jag ska trycka på Buy knappen eller inte när det gäller Borderlands.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Sitter här och tvekar om jag ska trycka på Buy knappen eller inte när det gäller Borderlands.

Sluta tveka, börja trycka.
Borderlands är imo ett av de bästa spelen från '09. Gillar man loot och Fps e det givet.
Har du sen dessutom några polare som har det e det ju bara grädde på moset..

Jag har spelat det väldans mycket på Xboxen, har tagit 1500/1500 gamerscore (alla 3 DLC paketen bumpar upp det till 1500)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Nothing for me, men tack för tipsen ändå!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Måste ge ett tips, Devine Divinity för 18 spänn... Lätt ett av de bättre rollspelen som gjorts.

Medlem

Jag hittar inget Divine Divinity-erbjudande hos Impulse? Däremot finns där ett erbjudande på Beyond Divinity för 18 kr.

Medlem

Beyond Divinity var ju inte fullt så bra som Divine Divinity, men lätt värt 18 spänn liksom

Medlem

Inte särskilt bra erbjudanden denna vecka imo.
Införskaffade mig dock Just Cause 2 för ungefär 275:- vilket är överkomligt.

Medlem

Civilization IV Complete Pack - 50 procent - 19,97 euro
----------------------------------------------------------------------

Går att få i fysisk form på webhallen för 99:-. Blir runt 120:- eller så med porto.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Jag har inte ens råd med realiserade spel i det här skedet i mitt liv. Ni får gärna ha en avdelning med gratis spel även om dom inte är många.

1
Skriv svar