Death Stranding: Director's Cut bekräftat till Playstation 5

Robot
Death Stranding: Director's Cut bekräftat till Playstation 5

Solid Snake-kartonger confirmed!

#death-stranding, #e3-2021


Medlem

Jag gillar hur han flörtar med MGS så mycket och undrar varför. Oavsett vad, är det mer innehåll i detta så köper jag direkt! Ser fram mot nästa vecka när mer info skulle komma.

Medlem

Blä, jag som nyss la ner 60 timmar på Death Stranding. Kommer då inte köra det igen för detta, tråkigt att jag missar det. Får hoppas det är massa obetydelselöst skit.

Medlem

Hoppas det blir gratis om man redan äger det då. Jag köpte det för kanske 6 månader sen men har lagt det åt sidan iom alla rykten om en next gen version. Blir väl säkerligen fullpris bara för det :-P.

Medlem

Blir bäl o köpa de för 3.e gången 😄👌

Inaktiv

Jag som precis har köpt spelet, iofs bara 99:- men man får väl vänta och se om det blir nån gratis update som FFVIIr fick.

Inaktiv

130+ spelat i det. Känner mig ganska mättad.

Testpilot

Hoppas att det kommer till PC versionen (ett års PS5 exklusivt?). För jag kan tänka mig att spela igenom det där en gång till, med maxad grafik

Medlem

Vad var det för Alien-grejer på väggarna? Vad är detta för något?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

”More will be revealed in a couple of weeks”, hint om sony event snart?
MGS blinkningarna kan inte vara en slump heller. Remake av bluepoint på G eller helt nytt spel i serien är frågan.

Nej men inte mer av det där tråkiga spelet !...

eld
Medlem
Skrivet av Hanzo:

Vad var det för Alien-grejer på väggarna? Vad är detta för något?

Stalagmiter och stalagtiter! En växande sten, men i detta fall så undrar jag om det har att göra med tidsaspektet i death stranding då dessa tar lång tid att formas för de växer på väggarna och är inte en del av en naturlig grotta i trailern.

1
Skriv svar