Låt grafikkortet svettas – Control är gratis hos Epic

Robot
Låt grafikkortet svettas – Control är gratis hos Epic

Ta chansen att utforska The Old House utan att pröjsa en spänn.

#Control, #Epic-games-store, #Remedy


Inaktiv

Men dra å bada! Den som väntar på något gott, som man brukligt säger. Har uppskattat Remedys tidigare spel och haft planer på att skaffa Control men backloggen är som vanligt sprängfylld och måste man inte spela direkt så har man (bevisligen) allt att tjäna på att avvakta.

Medlem

Men jag då. Ska inte jag kompenseras då nu när de gör det gratis. Köpte ju spelet för 1 år sedan. Fy fanken.........
__________
EDiT ::::::
Skämt, Om nån nu tror nåt annat.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Men jag då. Ska inte jag kompenseras då nu när de gör det gratis. Köpte ju spelet för 1 år sedan. Fy fanken.........

CARTMAN hade sparat i månader för att ha råd med det efterlängtade videospelet Kontroll. Men bara ett år efter köpet så började spelet att skänkas bort helt gratis, och företaget vägrar att kompensera honom. Nu vill han varna andra.

– "Man känner sig så maktlös och liten. Jag vill ju bara att de tar sitt ansvar," säger CARTMAN.

Medlem

Ojdå. Får man tagga till kontot och prova… 2023 när mitt 3080 kommer dagen innan lansering av 4080

Skribent
Skrivet av Jonny Myrén:

CARTMAN hade sparat i månader för att ha råd med det efterlängtade videospelet Kontroll. Men bara ett år efter köpet så började spelet att skänkas bort helt gratis, och företaget vägrar att kompensera honom. Nu vill han varna andra.

– "Man känner sig så maktlös och liten. Jag vill ju bara att de tar sitt ansvar," säger CARTMAN.

Tränar du inför arbetsintervjun på Aftonbladet?

Skribent
Skrivet av Shadee:

Tränar du inför arbetsintervjun på Aftonbladet?

Bingo

Medlem
Medlem

Lägger det i backloggen och drar fram det den dag man har fått tag i ett grafikkort som kan driva det fullt ut.

Som det ser ut på grafikkortsmarknaden idag lär det dröja till 2035. 😂

Medlem

Det ska ju ha en grym implementering av DLSS 2 så då kanske det går att köra på mitt 2060.

Testpilot

Trevligt detta. Gamepass versionen kraschade konstant, hoppas på bättre flyt här.

Medlem

Trevligt. Köpte det dock på Gog för några månader sedan för typ 150kr. Blir nog att dra igenom det härnäst nu när jag blivit klar med Prey

Inte spelat klart det ännu men väldigt trevlig spel


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem

En av de bästa upplevelser jag haft det senaste året. Lagom långt, grym lore, härligt konstigt.
PS5-versionen levererar snyggt med bra implementerad haptisk feedback.

Haffa ni som kan!
Kanontitel!

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

CARTMAN hade sparat i månader för att ha råd med det efterlängtade videospelet Kontroll. Men bara ett år efter köpet så började spelet att skänkas bort helt gratis, och företaget vägrar att kompensera honom. Nu vill han varna andra.

– "Man känner sig så maktlös och liten. Jag vill ju bara att de tar sitt ansvar," säger CARTMAN.

Hehehe

Jag vill förtydliga att det skrevs som ett skämt om någon nu skulle ta det på allvar. Folk skriver ju sånt på allvar på Steam bl.a.
Har även sett det i forumet här.

Därför jag drog till med 1 år. Då blir det ju verkligen komiskt att ens nämna det.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

wow grymma spel dom öser ut helt gratis, otroligt.

Medlem

Testade Control och Medium och båda känns som dom kommer från ett gör det själv wizzard spel verktyg. I båda spelen springer man runt med en tjej som bara går o går trotts att man går mot en vägg tex Kontrollen värdelös.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Epic och gamepass är fan det bästa som hänt pc gaming sen 3d grafik.

Medlem

Fick det med mitt RTX 2080 när det begav sig och testade det i typ en kvart. Älskade Alan Wake på X360, kanske dags att ge det en chans? 🙂

1
Skriv svar