Jurassic World Evolution 2 avtäckt

Robot
Jurassic World Evolution 2 avtäckt
Inaktiv

Första Jurassic Park World Evolution var ju riktigt ytligt, men Frontier gjorde ett riktigt bra jobb med Planet Zoo så jag är villig att ge dem en chans till.

Medlem

Dels en överraskning och dessutom en av de mest glädjande nyheterna för mig under den här showen 💕

Medlem

Jurassic Park evolution va ju ett bra steg framåt sen det gamla (och väldigt begränsande) JP operation Genesis.
Ser mycket fram emot detta.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

Jurassic Park evolution va ju ett bra steg framåt sen det gamla (och väldigt begränsande) JP operation Genesis.
Ser mycket fram emot detta.

Har väntat på ett riktigt bra JP byggar spel, eller survival. Men personligen tyckte jag att Evolution var riktigt stelt. Kände aldrig att jag kunde customiza min park som jag ville. Plus så var allt låst bakom main story, så man blir tvingad att spela uppdragen. Försökte verkligen gilla det, eftersom jag älskar JP, men kunde bara inte =( Gamla JP: Genesis hade exakt samma problem. Få byggnader, stelt att placera ut saker.

Medlem

Hoppas det blir i lite större skala. Vi snackar Isla Nublar och att bygga hela ekosystem! 2-300 Dinos av varje sort etc.

Medlem
Skrivet av noyart:

Har väntat på ett riktigt bra JP byggar spel, eller survival. Men personligen tyckte jag att Evolution var riktigt stelt. Kände aldrig att jag kunde customiza min park som jag ville. Plus så var allt låst bakom main story, så man blir tvingad att spela uppdragen. Försökte verkligen gilla det, eftersom jag älskar JP, men kunde bara inte =( Gamla JP: Genesis hade exakt samma problem. Få byggnader, stelt att placera ut saker.

Du kan låsa upp en "sandbox-ö", men visst du måste fortfarande lägga en massa tid på uppdragen för att komma dit, borde finnas som alternativ redan från början

Medlem
Skrivet av laban005:

Du kan låsa upp en "sandbox-ö", men visst du måste fortfarande lägga en massa tid på uppdragen för att komma dit, borde finnas som alternativ redan från början

Precis så, började bygga på min sandbox ö men ja

1
Skriv svar