Säljes: Playstation 5 Digital Edition

Medlem
Säljes: Playstation 5 Digital Edition

Hej,

Säljer en oöppnad PS5 Digital edition. Sambon skulle vara snäll och fixa en via tradera, men hon lyckades få hem två. Jag behöver ju bara en så jag säljer den andra.

Pris: 6000kr. Köparen betalar frakten.

Kvitto finns.

Mvh Kalle

Medlem

Jag skulle jättegärna köpa den men jag kommer inte ha råd förrän den 25e.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Jag skulle jättegärna köpa den men jag kommer inte ha råd förrän den 25e.

Sms:a låna

NuZ
Testpilot

Kostar inte digital runt 4 ny?


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Kostar inte digital runt 4 ny?

Rekommenderat pris är 4 990, om du lyckas få tag i en.

Medlem

Alla utnyttjar den skandalöst usla tillgången på sina sätt, vill han ha 6000, så är det hans biz, med tanke på att många tar 10.000 på blocket? även mer... Det är Sony´s och dom som inte kan få tillverkningen i gång på riktigt som ska ta skit för alla dessa "första gången nånsin" problem vi haft med spel/hårdvara senaste åren... Menar just hur Sony pratar om hur dom sålt mer ps5 på dessa månader än dom gjorde med ps4 samma period när den kom ut. Ja såklart, för alla bedrägare (scalpers) gör ju Sony helt opåverkade av covid, så dom verkar inte ens försöka kriga mot scalpingen? Men dom däremot förlorar fans, och kunder, med mig faktiskt en av dom, jag av princip skäl kommer inte köpa något förutom handkontrollerna (geniala), förrens det riktigt feta spel som bara går spela på ps5 bryter ner min så kallade princip&moral...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av Klimpski:

Hej,

Säljer en oöppnad PS5 Digital edition. Sambon skulle vara snäll och fixa en via tradera, men hon lyckades få hem två. Jag behöver ju bara en så jag säljer den andra.

Pris: 6000kr. Köparen betalar frakten.

Kvitto finns.

Mvh Kalle

Tjena!

Har du kvar den? Är intresserad!

Medlem
Skrivet av maq777:

Sms:a låna

Jag funderade på att prostituera mig men sms lån låter mindre besvärligt. Tack för tipset.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Jag funderade på att prostituera mig men sms lån låter mindre besvärligt. Tack för tipset.

Tyvärr tror jag prostitution är enklare att ta sig ur än SMS-lån

Medlem
Skrivet av Kaskar:

Tyvärr tror jag prostitution är enklare att ta sig ur än SMS-lån

Nja


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

1
Skriv svar