E3 – Koch visade (några) spel, sätt ditt betyg på showen

Medlem

Nu avbröt de pratande för... mer pratande, med andra utvecklare. Kul. Hatar när de avbryter för att visa spel.

Medlem

Ok nu var det över. Betyg: 0/10. Mest prat och få trailers. När de skulle visa upp Payday 3 fick vi bara en screenshot. Sen: ridå. Wow.

Medlem

Tänkte kolla på streamen nu i efterhand.
Men efter att läsa intryck här så tror jag att jag går och lägger mig istället.

Medlem

Fyfan. Blir att dumpa alla Embracer-aktier jag har efter detta. Kan nog varit bland det sämsta jag någonsin sett.

Redaktör

Nu kan ni sätta betyg på Kochs E3-kväll. Gör det.


signatur
Medlem

Inte bra, blev sömning av att lyssna på den och igns show var tvärtom dom var så cringe som dom kunde bli.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Mitt betyg? Tja, vilken tur jag hade som hade viktigare grejer att lägga min tid på än att titta vidare.


signatur

Åsikter är åsikter, fakta är fakta. Fakta bryr sig inte om dina känslor.

Medlem

Hur kan man tycka att det är en bra idé att lansera Prime Matter med detta?

Redaktör

De verkar inte ha tänkt igenom vilka de skulle vända sig till. Nära två timmars visning av tolv spel, och mest tid går till utvecklarintervjuer. Kan ju vara intressant - i mindre doser, för en publik som är inställd på det. En märklig show. 1 av 5 från mig.


signatur
Medlem

Bytte över till IGN Expo stream som var något cringe men roligare än vad den där Koch stream nu var för något, höll på somna inom den första halvtimmen, minns knappt vad de sa.

Moderator | Testpilot

Körde Curve Fever på min stream istället för det har var så tråkigt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

De verkar inte ha tänkt igenom vilka de skulle vända sig till. Nära två timmars visning av tolv spel, och mest tid går till utvecklarintervjuer. Kan ju vara intressant - i mindre doser, för en publik som är inställd på det. En märklig show. 1 av 5 från mig.

Instämmer till fullo. Men varför heter dom Dolme nudå?
Tar dom illa upp om publiken ropar "visa Dolme"?

12
Skriv svar