Bekräftat – Kingdom Come kommer till Switch

Robot
Bekräftat – Kingdom Come kommer till Switch
Medlem

Eh... läckte dom precis Switch Pro eller? Tycker den där har rejält mindre bezels.

Redaktör
Skrivet av apanbajs:

Eh... läckte dom precis Switch Pro eller? Tycker den där har rejält mindre bezels.

Nej nej. Det där är en väldigt enkel photoshoppning, spelbilden har dragits ut tilll Switchens yttre kanter bara.


signatur
Medlem

Grattis alla Switch-ägare till ett fantastiskt spel.

Medlem

Oj, med tanke på hur det körs på en PS4 så kan man inte låta bli att undra hur dåligt det blir på en Switch.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Oj, med tanke på hur det körs på en PS4 så kan man inte låta bli att undra hur dåligt det blir på en Switch.

Nog det ända spelet som riktigt har tankat sönder min PC.

Överklockade CPU och GPU bara för att spela spelet 🤣.

Medlem
Skrivet av Parabellum87:

Nog det ända spelet som riktigt har tankat sönder min PC.

Överklockade CPU och GPU bara för att spela spelet 🤣.

Då har du inte testat Microsoft Flight Simulator.

Quake-konnässsör

Vill verkligen ha en Kingdom Come 2, var riktigt roligt spel och köra igenom. Man blev live Juggernaut i slutet av spelet, men men.

Inaktiv

Tja går spelet i 480p och 20fps så.

Medlem

Kommer dom köra spelet med rpg maker?


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Patashnic:

Tja går spelet i 480p och 20fps så.

Vart har du hört det?

Medlem

Kul för alla de som inte spelat spelet och har en Switch! Fantastiskt spel!

Inaktiv
Skrivet av lasselason:

Vart har du hört det?

Det var en uppskattning bara. Med tanke på hur tungrott det är på andra konsoller i kombination med den klena datorkraften i Switch.

Skribent

Bluepoint måste ju se utmaningar i portningar som det här? Någon säger på nätet "Witcher 3 kan aldrig körs på Switch" och går balls to the wall för att överbevisa dem att det "Visst går!!".

Ska bli intressant hur Kingdom Come presterar. Spelet höll på att koka min dator, men jag tror också spelet kunde optimeras mer om teamet bakom hade mer erfarenhet.

Om Bluepoint lyckas här borde de få köra kontraktarbeten för alla spelföretag. Komma in sista månaderna och optimera spelen så de funkar på de tänkta plattformarna. Hade CDPR anställt dem för optimering kanske inte Cyberpunk varit en sådan katastrof på PS4 och Obox One....


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Patashnic:

Det var en uppskattning bara. Med tanke på hur tungrott det är på andra konsoller i kombination med den klena datorkraften i Switch.

Ja ok😊 Hoppas det är bra optimerat alternativt så kommer en Switch PRO. Vi får se!

Inaktiv
Skrivet av lasselason:

Ja ok😊 Hoppas det är bra optimerat alternativt så kommer en Switch PRO. Vi får se!

Precis, kan bli ett litet dragplåster till en Pro.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Bluepoint måste ju se utmaningar i portningar som det här? Någon säger på nätet "Witcher 3 kan aldrig körs på Switch" och går balls to the wall för att överbevisa dem att det "Visst går!!".

Ska bli intressant hur Kingdom Come presterar. Spelet höll på att koka min dator, men jag tror också spelet kunde optimeras mer om teamet bakom hade mer erfarenhet.

Om Bluepoint lyckas här borde de få köra kontraktarbeten för alla spelföretag. Komma in sista månaderna och optimera spelen så de funkar på de tänkta plattformarna. Hade CDPR anställt dem för optimering kanske inte Cyberpunk varit en sådan katastrof på PS4 och Obox One....

Vet inte om jag missförstår nu, men är Bluepoint inblandade i den här portningen?

Inaktiv
Skrivet av Påskmust:

Vet inte om jag missförstår nu, men är Bluepoint inblandade i den här portningen?

Ställer mig också frågande.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Vet inte om jag missförstår nu, men är Bluepoint inblandade i den här portningen?

Tror inte att Bluepoint är inblandad i denna portning. Vad jag vet hade de inget med Witcher 3 heller att göra.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent
Skrivet av Påskmust:

Vet inte om jag missförstår nu, men är Bluepoint inblandade i den här portningen?

Skrivet av Patashnic:

Ställer mig också frågande.

Skrivet av Kleptoman:

Tror inte att Bluepoint är inblandad i denna portning. Vad jag vet hade de inget med Witcher 3 heller att göra.

Saber förstås, inte Bluepoint. My bad


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Säkert ännu ett "cloud" spel som streamas till Switchen.

Inaktiv
Skrivet av Dr904:

Säkert ännu ett "cloud" spel som streamas till Switchen.

Ännu ett? Vilket spel streamas till Switchen? Detta har jag helt missat

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Ännu ett? Vilket spel streamas till Switchen? Detta har jag helt missat

Hitman 3 och Control.


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
Skrivet av Johan Lorentzon:

Hitman 3 och Control.

Men fränt! Måste kolla upp hur det funkar

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Men fränt! Måste kolla upp hur det funkar

Control har ett demo du kan prova


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Ännu ett? Vilket spel streamas till Switchen? Detta har jag helt missat

Skrivet av Johan Lorentzon:

Hitman 3 och Control.

Även Resident Evil 7 om jag inte är ute och cyklar.

Skribent
Skrivet av Påskmust:

Även Resident Evil 7 om jag inte är ute och cyklar.

och Assassins Creed Odyssey, men vet inte om de går att köra på Europeiska marknaden? De släpptes dock i asien.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar