Mario + Rabbids Sparks of Hope släpps nästa år

Robot
Mario + Rabbids Sparks of Hope släpps nästa år
Inaktiv

Vill först bara säga att det är kul att se att du Johan, börjat skriva här på FZ som skribent

Gillar dig mer nu än vad jag gjorde under gamla Loading, inte för att jag ogillade dig då men jag uppskattade verkligen din ärlighet i en tidigare tråd och det betyder mycket för mig.

Har spelat det första Mario + Rabbids och kan nog tänka mig att testa även detta.

Skribent
Skrivet av anon_326145:

Vill först bara säga att det är kul att se att du Johan, börjat skriva här på FZ som skribent

Gillar dig mer nu än vad jag gjorde under gamla Loading, inte för att jag ogillade dig då men jag uppskattade verkligen din ärlighet i en tidigare tråd och det betyder mycket för mig.

Har spelat det första Mario + Rabbids och kan nog tänka mig att testa även detta.

Men tack!! Detta värmer verkligen på en regnig dag. Jag var inte lika aktiv på forumet heller på Loading om jag ska erkänna, så det kanske var svårt att få ett grepp om mig. Oavsett, tack igen!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Lätt köp! Föregångaren var sjukt kul.


signatur

I'm like you, I have no name.

Vi borde väl kunna få veta mer om spelet redan ikväll när Ubisoft har sin stream? Det är väl ändå de som utvecklar det.

Moderator | Testpilot
Skrivet av ValleyCountryFlash:

Vi borde väl kunna få veta mer om spelet redan ikväll när Ubisoft har sin stream? Det är väl ändå de som utvecklar det.

Jag tror (och hoppas) det också!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skribent
Skrivet av ValleyCountryFlash:

Vi borde väl kunna få veta mer om spelet redan ikväll när Ubisoft har sin stream? Det är väl ändå de som utvecklar det.

Tänkte inte på att presskonferensen var ikväll när jag skrev detta, så jag tror nog vi kommer få veta mer redan då.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Yay! Första spelet var awesome 🥰

1
Skriv svar