Uppesittarkväll med FZ och Ubisofts presskonferens!

Robot
Uppesittarkväll med FZ och Ubisofts presskonferens!

Ikväll smäller det – Nytt Splinter Cell? Nästa Assassin's Creed? Häng med oss live!

#e3, #ubisoft, #uppesittarkväll


Frilansare

Är thumbnailen fel? Frukta icke! Det är YT som strular. Länken går rätt!

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Splinter Cell: Chaos Theory 2, let's go.


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Moderator | Testpilot

POG!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nytt splinter cell är riktigt lockande!

”Its only me…” 😭


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Splinter cell VR och Assassins Creed VR


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kör ni dessa sändningar för alla stora företag som har ”konferenser”?

Moderator | Testpilot
Skrivet av lasselason:

Kör ni dessa sändningar för alla stora företag som har ”konferenser”?

E3-schemat och vilka konferenser vi täcker hittar du här.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

E3-schemat och vilka konferenser vi täcker hittar du här.

Den har jag sett men det står info kommer på vissa, Nintendos kan jag tänka att ni sänder, eller?

Medlem

Jag vill bli överraskad. Jag vill få något som jag inte visste att jag ville ha, och helst något helt nytt IP eller reboot av något befintligt kanske.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Splinter Cell please


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Kommer bara läsa sammanfattningen imorgon eller nåt. Tycker att Ubisofts E3 presskonferenser har bara varit en massa cringe sedan Aisha Tyler höll i det för första gången 2012 och sedan AC: Origins så är Assassin's Creed mer synonymt med F2P spel som slösar bort din tid ifall du inte köper ditt och datt som micro-transactions.


signatur

Åsikter är åsikter, fakta är fakta. Fakta bryr sig inte om dina känslor.

Medlem
Skrivet av smuts:

Jag vill bli överraskad. Jag vill få något som jag inte visste att jag ville ha, och helst något helt nytt IP eller reboot av något befintligt kanske.

Samma här. Ny serie och gärna i en för Ubisoft oväntad genre... Jag vill se utveckling och känsla av nästa steg. Sen står det inte på något sätt i motsats till att det även vore kul med ett nytt Splinter Cell, men det är svårare att verkligen gå igång på det.

Frilansare
Skrivet av lasselason:

Den har jag sett men det står info kommer på vissa, Nintendos kan jag tänka att ni sänder, eller?

Vi har sänt Game Fest, sen är det Ubi ikväll och Microsoft-Xbox/Bethesda imorgon. Några av de övriga kanske vi samsänder, men inte med uppesittarkväll.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Vi har sänt Game Fest, sen är det Ubi ikväll och Microsoft-Xbox/Bethesda imorgon. Några av de övriga kanske vi samsänder, men inte med uppesittarkväll.

Ah ok. Tänkte mest att Nintendo är så stora att det vore rimligt. Då vet jag, tack.

Medlem

Snälla, annonsera ett nytt Splinter Cell som INTE är open world, utan linjärt och fokuserat med möjligheten att välja banor och spela om som i Blacklist!

Men det här är ju Ubisoft år 2021 vi talar om, självklart så kommer det vara ett sandlådespel med likadana baser utplacerade överallt på en enorm karta...

Medlem

Beyond Good and Evil 2 har jag väntat på lite extra sedan trailern 2017:

https://youtu.be/C9VPnI34dPw

Sen kom trailer nummer 2 ut 2018:

https://youtu.be/IsoIUHDrPcg

Efter det har det varit tyst. Börjar bli dags att visa upp spelet nu?

Medlem
Skrivet av Lindhenberg:

Beyond Good and Evil 2 har jag väntat på lite extra sedan trailern 2017:

https://youtu.be/C9VPnI34dPw

Sen kom trailer nummer 2 ut 2018:

https://youtu.be/IsoIUHDrPcg

Efter det har det varit tyst. Börjar bli dags att visa upp spelet nu?

Jag tror detta spel har lagts på is helt och hållet. Jag skulle inte räkna med att det dyker upp, men kan ju självfallet ha fel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Hoppas på:

Beyond Good & Evil 2. Gameplay och release-datum.

Nytt Splinter Cell

Nytt 2d Rayman

Tror:

Något random musikspel

Sam Fischers deltagande i vad som helst förutom ett nytt dedikerat Splinter Cell

Info om FC6

Info om Rainbow Six

En big reveal, antingen Splinter Cell eller Rayman


signatur

Ännu en dag i paradiset.

ZF
Medlem
Skrivet av smuts:

Jag vill bli överraskad. Jag vill få något som jag inte visste att jag ville ha, och helst något helt nytt IP eller reboot av något befintligt kanske.

Då är nog det bästa att inte kolla på några konferenser alls.

Medlem

Jag vet att FZ hade en tråd eller artikel där de visade vad alla utvecklare/utgivare skulle visa upp under sina shower. Men allt är så grötigt på FZ, hittar inte artikeln/tråden längre. Vilken bökig hemsida.

En sån grej borde ju nästan "häftas" fast och stanna kvar högst upp på hemsidan, under hela E3 "veckan".

Tillägg: Gud vad pinsamt, den finns högst upp på sidan ju. Såg den nu. Men antog bara att alla små boxar där uppe var ads eller något annat gammalt. Stack inte ut tillräckligt för mig, noterade knappt att dem boxarna fanns där.

Medlem

Nytt SC hade varit smaskigt!

FM-guru
F.d. Sisyr

Får kika i efterhand, fotboll samtidigt tyvärr (men fy fan vad skönt att Eriksen verkar vara okej sett till omständigheterna).

Medlem

Jag vill ha tokig show med roliga hattar och massa cringe. Till det ett gott öl, besviken chatt och kanske tom nåt spel som ser roligt ut. Men det känns som att hoppas på lite för mycket.

Jh
Medlem

Yes! Äntligen.. lördagkväll, whiskyn i glaset, uppesittarkväll med FZ. Skål på det 😊🥂


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Att hoppas på nytt splinter cell är som att hoppas på att man blir miljonär imorgon.


signatur

Ordo Ab Chao

Skribent

Jag har ändå någon liten förhoppning om Riders Republic. Det verkar fokusera mer på att ha kul än att vara realistiskt.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Besviken som vanligt .. intalar mig själv att dom måste komma med något nytt och intressant förr eller senare men jag borde ha lärt mig bättre vid det här laget.

Medlem

Gäsp😴, nu blir det fotbolls Em istället. Men så var det ju Ubisoft också...

Medlem

Mario and Rabbids ser skitbra ut och Avatarspelet kan nog bli bra, annars var det ljummet.

1
Skriv svar