Se Guerrilla Collectives andra E3-stream

Robot
Se Guerrilla Collectives andra E3-stream

Visar mängder av små och stora spel.

#e3-2021, #guerrilla-collective


Medlem

Jag missade, var det något särskilt kul eller överraskande?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kago1316:

Jag missade, var det något särskilt kul eller överraskande?

Jag fastnade för tre spel. The Lightbringer, No Longer home och Firegirl.

Tittade inte så noga heller, men det var en drös härliga indietitlar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag fastnade för tre spel. The Lightbringer, No Longer home och Firegirl.

Tittade inte så noga heller, men det var en drös härliga indietitlar.

Tack! Firegirl såg kul ut, perfekt för mina söner. Hoppas att det kommer på svenska också, alltför få spel som har en potentiell barnpublik översätts till svenska nuförtiden. Det är väl inte lönsamt, men det underlättade för barnen med Adam Alsing som gav instruktioner i Little Big Planet och jag tyckte det var väldigt kul att höra Glen Hysen som kommentator i Fifa 13.

Medlem
Skrivet av Kago1316:

Tack! Firegirl såg kul ut, perfekt för mina söner. Hoppas att det kommer på svenska också, alltför få spel som har en potentiell barnpublik översätts till svenska nuförtiden. Det är väl inte lönsamt, men det underlättade för barnen med Adam Alsing som gav instruktioner i Little Big Planet och jag tyckte det var väldigt kul att höra Glen Hysen som kommentator i Fifa 13.

På tal om Alsing. Ersatte de honom i LBP 3? Ganska säker på att han var med men sen gick han ju bort och misstänker att de bytte ut hans röst efter det?

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

På tal om Alsing. Ersatte de honom i LBP 3? Ganska säker på att han var med men sen gick han ju bort och misstänker att de bytte ut hans röst efter det?

Har inte spelat trean så jag vet inte tyvärr.

Medlem
Skrivet av Kago1316:

Har inte spelat trean så jag vet inte tyvärr.

Ok. Möjligt att jag yrar men känner mig ändå någorlunda säker på att jag hörde hans röst när jag började spela för att sen sakna den när jag tog upp spelet igen en tid senare.

1
Skriv svar