Spela som Vaas, Pagan Min, Jospeh Seed i Far Cry 6:s säsongsbiljett

Robot
Spela som Vaas, Pagan Min, Jospeh Seed i Far Cry 6:s säsongsbiljett
Medlem

Så fantasilöst. Jag spelade och älskade FarCry 1 när det kom, efter det har det bara blivit sämre och sämre. Far Cry 3 var helt ok, men efter det är det bara upprepning.. Tycker allt de släpper nuförtiden är en blek deg knådad och formad i en och samma Ubibunke. Besviken på en trist och vattnig presentation.🤔😴

Medlem

Är det bara jag men det ser ju ut som Uncharted till ps3? Grafiken ser ju ut att vara 10 år gammal?

Medlem
Skrivet av petta70:

Så fantasilöst. Jag spelade och älskade Fat Cry 1 när det kom, efter det har det bara blivit sämre och sämre. Far Cry 3 var helt ok, men efter det är det bara upprepning.. Tycker allt de släpper nuförtiden är en blek deg knådad och formad i en och samma Ubibunke. Besviken på en trist och vattnig presentation.🤔😴

Fat Cry 1?

Visste inte att Ubisoft utvecklat spel åt Viktväktarna.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Far Cry brukar inte ha så himla bra DLC men lite intressant ser det ändå ut.

Medlem

Var väldigt nöjd med sesson pass-innehållet till Far Cry 5 så tror nog att Ubisoft kan leverera med detta.

KoP
Medlem

Köper aldrig såna här gränsöverskridande grejer då jag inte tycker karaktärerna hör hemma när dom hamnar i helt andra världar. 😐

Medlem
Skrivet av matt76:

Fat Cry 1?

Visste inte att Ubisoft utvecklat spel åt Viktväktarna.

Så kan det gå när fingrarna slinter och man har glömt sina läsglasögon...50+

1
Skriv svar