Live – Gearbox visar Wonderlands, Homeworld med mera

Robot
Live – Gearbox visar Wonderlands, Homeworld med mera

En första titt på Borderlands-sidospåret.

#e3-2021, #gearbox, #tiny-tinas-wonderlands


Medlem

Homeworld 3 now in production!
Trevligt


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Skrivet av Taskman:

Homeworld 3 now in production!
Trevligt

Har ju varit det ett ganska bra tag, vi får hålla tummarna för att det blir bra!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Sämsta konferensen än så länge, inget nytt och skittråkig presentation.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Sämsta konferensen än så länge, inget nytt och skittråkig presentation.

Sämsta är väl till att ta i, såg du Koch Medias?
Samtidigt känns det inte som att det varit någon superhög genomsnittsnivå det här året, direkt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Sämsta är väl till att ta i, såg du Koch Medias?
Samtidigt känns det inte som att det varit någon superhög genomsnittsnivå det här året, direkt.

Missade den, eller jag tror jag såg något av den och antog det var något mellan snack före eller efter showen, men vad jag kan se av att skumma igenom den så är där iaf något nytt så man kan kanske hävda att det inte var totalt slöseri med tid, vilket jag tyckte denna var.

Men ja, den såg också skittråkig ut.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Missade den, eller jag tror jag såg något av den och antog det var något mellan snack före eller efter showen, men vad jag kan se av att skumma igenom den så är där iaf något nytt så man kan kanske hävda att det inte var totalt slöseri med tid, vilket jag tyckte denna var.

Men ja, den såg också skittråkig ut.

Jag såg en halvtimme av Kochs spektakel, och jag hade nog hellre tittat på målarfärg som torkar samtidigt som jag äter sågspån än ser på den igen. Otroligt stelt och träigt snack rakt igenom.

Pratade med en bekant i samband med Gearbox stream, som inte (alt. knappt) hade koll på att Homeworld 3 var under utveckling, så någon nytta fyllde den säkert för någon. För oss som varit med sedan Fig-kampanjen för snart två år sedan var det väl inte direkt något nytt kanske. Vad gäller BL3 och avknoppningen Wonderlands har jag tappat intresset för serien rejält efter tvåan, så den delen lade jag inte så mycket vikt vid.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Har ju varit det ett ganska bra tag, vi får hålla tummarna för att det blir bra!

En av de få saker jag missat helt. Dock inte något jag följer så mycket.
Så för mig var det nytt vilket var trevligt.

Ibland är det bra att missa visa saker helt


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Klickade igenom snabbt och försökte se något om homeworld 3, var det något mer än texten att det är i produktion?... som det som sagt har varit ett tag.

Medlem
Skrivet av Taskman:

En av de få saker jag missat helt. Dock inte något jag följer så mycket.
Så för mig var det nytt vilket var trevligt.

Ibland är det bra att missa visa saker helt

Hehe ja, det skadar inte att bli positivt överraskad ibland. ^^


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar