Se Devolver Digital driva med spelbranschen

Robot
Se Devolver Digital driva med spelbranschen

Gamepass har redan fått en känga.

#devolver-digital, #e3-2021


Medlem

Kan ju inte bli sämre än Ubisofts kvaddning i alla fall.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kan ju inte bli sämre än Ubisofts kvaddning i alla fall.

Bara de visar mer spel och mindre meta-film så...

Medlem

Är streamen knyckig eller är det min gamla dator som inte orkar dra runt en twitch-video?

Hade noll att hämta här, tyvärr. Showen var mest bara en sketch-show av sämsta kvalité.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Skrivet av Fader Konungen:

Hade noll att hämta här, tyvärr. Showen var mest bara en sketch-show av sämsta kvalité.

Tyvärr ja, hoppade över till Gearbox-sändningen istället.

Skägg.
10 Chambers

Blev det inget Hotline?


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Blev det inget Hotline?

Har ingen koll men det dök upp ett par kartonger med namnet Hotline Miami 3 i vinjetten. Vet inte om det kan vara något?

Edit: Fel av mig, stod Hotline Miami 3 FAN REQUESTS på lådan...


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Tyvärr ja, hoppade över till Gearbox-sändningen istället.

Den var ju fruktansvärd, att ha Randy framför kameran var ju ingen hit..

Medlem
Skrivet av Fader Konungen:

Hade noll att hämta här, tyvärr. Showen var mest bara en sketch-show av sämsta kvalité.
https://www.youtube.com/watch?v=AADBObizVRs

Men vad hade du egentligen förväntat dig? Är ju det som alltid är själva poängen med Devolver's show varje år. Lite som att gå på McDonald's och käka middag och sen vara missnöjd med att de serverade hamburgare.

Förstår inte riktigt vad folk förväntar sig, men jag misstänker ingen kommer vara nöjd med något E3-utspel om inte spel som Half-Life 3, Elder Scrolls 6, eller GTA 6 utannonseras. Vi får se i morgon när Bethesda visar upp en massa Starfield, då kanske tonen ändrar sig lite.

Medlem

Ja, det må ha varit ljummet hittills men Microsoft och Bethesda lär styra upp det hela!

Medlem

Skräp


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

ZF
Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ja, det må ha varit ljummet hittills men Microsoft och Bethesda lär styra upp det hela!

Följer de trenden hittills efter Ubigearbox och lägger ihop med sin vanliga rutin, så kommer det bli en kavalkad av sportkändisar som drar buskisskämt.

Och inemellan trailers för ett par TV-serier såklart, där chefen för Halo av någon anledning bekänner för kändisen och världen vilket stort fan han är av kändisen.

Medlem

haha Devolver är bäst som vanligt. Deras kängor är roliga. Och onekligen ett par titlar här som såg väldigt lovande ut. Intressant också med Demon spelet till Switch. Att de bara kommer släppa det som fysisk utgåva och inte digitalt alls. Kul idé. Spelvärldens svar på vinyl skivor?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Skrivet av Kyraal:

Men vad hade du egentligen förväntat dig? Är ju det som alltid är själva poängen med Devolver's show varje år. Lite som att gå på McDonald's och käka middag och sen vara missnöjd med att de serverade hamburgare.

Men snällla...

Så för att jag inte har koll (alls) på Devolvers årliga rutiner så likställs jag som en idiot som inte känner till att McDonalds i huvudsak serverar hamburgare?

Hade i princip inga förväntningar. Var bara öppen för nya spel att se fram emot och är inte alls så bortskämd du försöker antyda. Men inget av det som visades föll inom mina preferenser.

Det var allt.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

När man inte har intressanta spel att visa så göra man en sketch-show för att ta bort fokuset från det.

Vet knappt vad jag kollade på

Medlem

Demon Throttle såg äkta NES-mysigt ut. Bra musik och coop. Jag köper nog ett ex trots att jag inte har någon Switch ännu.

edit: Japp, så blev det. Ett exemplar preord'rat. Whohoo!

Medlem
Skrivet av dragonpellet:

Demon Throttle såg äkta NES-mysigt ut. Bra musik och coop. Jag köper nog ett ex trots att jag inte har någon Switch ännu.

edit: Japp, så blev det. Ett exemplar preord'rat. Whohoo!

Vad tur så att det digitala kopiorna inte tog slut innan du hann boka ett 😉

Medlem
Skrivet av Fader Konungen:

Men snällla...

Så för att jag inte har koll (alls) på Devolvers årliga rutiner så likställs jag som en idiot som inte känner till att McDonalds i huvudsak serverar hamburgare?

Hade i princip inga förväntningar. Var bara öppen för nya spel att se fram emot och är inte alls så bortskämd du försöker antyda. Men inget av det som visades föll inom mina preferenser.

Det var allt.

Du har helt rätt, jag skrev av mig utan att tänka mig för och det var absolut inte befogat av mig att ta till en såpass aggressiv ton som jag gjorde. Beklagar!

Skrivet av Kyraal:

Du har helt rätt, jag skrev av mig utan att tänka mig för och det var absolut inte befogat av mig att ta till en såpass aggressiv ton som jag gjorde. Beklagar!

Det är lugnt! Fortsatt trevlig E3!:)


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

1
Skriv svar