Ubisoft Forward – alla trailers samlade, sätt betyg!

Robot
Ubisoft Forward – alla trailers samlade, sätt betyg!

Avatar, Rainbow Six Extraction, Valhalla-planer, med mer!

#e3-2021, #ubisoft-forward


Medlem

Ett ganska rejält sömnpiller, Avatar var en överraskning dock.

Medlem

Mario Rabbids och Avatar känns riktigt bra annars inget för mig.

Medlem

Det var inte en show jag kommer att minnas direkt...

ELF
Medlem

Gillade första Avatar när det begav sig. Ska bli intressant att se vad detta har att visa.
Hoppas på ett starkt singleplayer lir med en mer öppen värld än första.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Dötråkigt, tyvärr. Gillade Riders Republics, som såg svinkul ut men kändes väldigt multiplayer-fokuserat. Guitarsmith verkar också intressant som verktyg.

Men en djupdykning på 25+min av senaste RainbowSix var ju ett sjujävla sömnpiller att sätta i början.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Skulle önska ni bytte plats på knapparna.
"rösta", och "avstå rösta" tycker fel varje gång :/

Hur som helst.
Besviken på Ubisoft.


signatur

Ultrazine

Personligen, efter vad jag gillar, så hade det nog varit rätt svårt för Ubi att imponera vid denna tidpunkt. Var osannolikt med ett nytt Assassins Creed så här tätt efter Valhalla och Far Cry visste vi redan om.

Dock så kändes det lägligt med nytt Rayman nu och Beyond Good and Evil 2 har lyst med sin frånvaro väldigt länge.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Skrivet av normalniklas:

Skulle önska ni bytte plats på knapparna.
"rösta", och "avstå rösta" tycker fel varje gång :/

Hur som helst.
Besviken på Ubisoft.

Hur är det ens möjligt? Inget platsbyte!!

Skrivet av Fader Konungen:

Personligen, efter vad jag gillar, så hade det nog varit rätt svårt för Ubi att imponera vid denna tidpunkt. Var osannolikt med ett nytt Assassins Creed så här tätt efter Valhalla och Far Cry visste vi redan om.

Dock så kändes det lägligt med nytt Rayman nu och Beyond Good and Evil 2 har lyst med sin frånvaro väldigt länge.

Yeah!! Nyheter om Beyond Good and Evil Är fan på tiden! Nytt Rayman också! Spot on!

Medlem

Var riktigt tråkig show, inget som direkt tilltalar mig. Sedan vafan händer med rainbow 6? Utomjordingar och skit! Lägg ner!

Inaktiv

E3 än så länge har varit en besvikelse. Hoppas det kommer något skoj på de större bolagens shower. Avatar kan säkert bli bra men utan gameplay kändes det helt menlöst.

Inaktiv

Tyvärr inget heller som lockade nämnvärt men hade inga direkta förhoppningar. Mitt spelande har blivit allt mer smalt med tiden, så att säga. Hoppet för E3 ligger hos Bethesda och om Valve kan visa upp något vettigt.

Medlem

Kommer tyvärr inte bli glad av ett enda Ubisoft event som inte annonserar ett nytt Splinter Cell. Jag saknar det så!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Aiden och Wrench Satans bad ass duo Hype från mig, 👍

Medlem

Showen var en trea tycker jag, en del meh en del bra.

Bäst hittills av vad jag sett under E3

Inaktiv

Oj, inte något av det som visades var något för mig kände jag.

R6 ska vara realism om det ska vara intressant.
I Avatar vill jag spela en marine med tillgång till mechs och coola gunships annars är det ganska ointressant.
Devolver var bara utdraget nonsens och indie pixelgrafik-spel som inte heller faller mig i smaken.
Sen var det mest vad jag tyckte var recycled far cry och AC content.
Rabbids, Just Dance... Nej.
Rocksmith kan väl vara trevligt om man orkar damma av gitarren.

Är det jag som blivit gammal och kräsen eller har spelindustrin tappat det helt under pandemin?

FM-guru
F.d. Sisyr

Ja det där gjorde ju ingen glad. Men imorgon (idag) har vi en hel radda shower inklusive Microsofts, förhoppningsvis dyker det upp lite godis där.

Medlem

Ser fram mot alla titlar fårn ubisoft 😀

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Är det jag som blivit gammal och kräsen eller har spelindustrin tappat det helt under pandemin?

Ställer mig exakt samma fråga efter dessa dagar. Var verkligen inget som lockade mig för fem öre, och då tycker jag inte att jag är allt för kräsen när det kommer till spel.

Och sedan ifrågasätter jag även hur dessa aktörer visar upp sina spel. De flesta CI trailers är ganska pinsamma, helt i osync med vad den generella spelare vill ha. Sen ska vi inte prata om hur Koch Media hade sin presentation igår.

Får se vad Xbox/Bethesda gör idag.

Geeks Gaming

För mig va detta verkligen "meh" men förväntar mig inte något direkt från Ubisoft då dom verkar sabba skull and bone och beyond Good and evil 2.

Jh
Medlem

Så tråkigt och oinspirerande. Allt ser ungefär lika ut också..
1/5


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Ger dom en 2a enbart pågrund av att jag gillade det dom visade upp av Far Cry 6, resten var helt ointressant.

Avatar såg ju läckert ut men utan gameplay går det inte att bilda någon uppfattning av hur det kommer vara. Jag hade hoppats på ett lite mer äventyrsbaserat spel i tredjeperson men jag tror att det här kommer bli ett actionspel i förstaperson tyvärr. Kan bli bra men jag är skeptisk.

Hoppas på att Microsoft och Square Enix kommer leverera för hittills tycker jag E3 har varit skitblekt.

Medlem

2

Showen var välproducerad men alldeles för mycket trams ”bakom scenerna” som är fullständigt ointressant när rtt event handlar om att visa upp kommande produkter. Visa upp folket bakom spelen kan de göra vid annat tillfälle, skaran som bryr sig är försvinnande liten.

Sen var det inte mycket intressant i spelväg heller men det är ju subjektivt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

2/5. För mycket bakom kulisserna och TV-serier och för få spelnyheter. Avatar var överraskande och kan nog bli bra, men hade gärna sett lite gameplay. Och Far Cry 6 borde definitivt ha haft gameplay och inte bara en cutscene.

Medlem

Riktigt svag show. 1/5 skulle jag säga. Det ända som var smått intressant var avatar.

Släng in aliens i division istället. Där passar det bra mycket bättre än i R6

1
Skriv svar