Till sist! Rainbow Six Extraction lever igen, släpps i september

Robot
Till sist! Rainbow Six Extraction lever igen, släpps i september
Medlem

Är lite rädd för att det kommer kännas som ett DLC till siege istället för ett spel värt att betala 600kr för.

Medlem

Hur detta kan vara ett eget spel för 60$ är ju obegripligt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Varför crouchar man så himla fult? Vem går ens så? 🤣

Skribent
Skrivet av jehuty:

Är lite rädd för att det kommer kännas som ett DLC till siege istället för ett spel värt att betala 600kr för.

Minns jag fel nu? Men började inte spelet som ett tänkt DLC?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Minns jag fel nu? Men började inte spelet som ett tänkt DLC?

Det var ett månads långt event som var gratis för alla som hade siege. Jag tror att planen redan fanns att släppa extraction så dom gjorde nog ett test för att se hur det mottogs av spelarna.

Skribent
Skrivet av jehuty:

Det var ett månads långt event som var gratis för alla som hade siege. Jag tror att planen redan fanns att släppa extraction så dom gjorde nog ett test för att se hur det mottogs av spelarna.

Ah! Det ringer en liten klocka här.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser helt bedrövligt ut, också extremt oklart hur och varför det är ett Rainbow Six-spel...

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ah! Det ringer en liten klocka här.

För att vara ett gratis event så var det riktigt kul att spela. Jag spelade det sjukt mycket och klarade det även på hard som var en jävla utmaning.

Men när jag ser trailen så ser det för mycket ut som samma sak och mycket assets återanvänds från siege.

Medlem
Skrivet av Tobhah:

Ser helt bedrövligt ut, också extremt oklart hur och varför det är ett Rainbow Six-spel...

Tom Clancy vänder sig i graven...

Det här borde inte ha något med Rainbow Six att göra. Jag vill ha ett nytt Raven Shield, inte det här tramset.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Ser riktigt kul ut. Men jag hade hällre sett det som 5 spelare än 3.
Fast det är mest för att vi är fem som brukar spela tillsammans.

Medlem

Det är youtubers som har eget gameplay och tycker det tyvärr ser ut som ett DLC istället för att fullt spel. Det kommer från en som älskar Siege och som gillade eventet dom hade förut.

Köper hellre back 4 blood.

Medlem

Alla plattformar, UTOM STEAM. Så jävla tramsigt. Kan EGS sluta med sin exclusive bullshit agenda.

Medlem
Skrivet av kayl:

Alla plattformar, UTOM STEAM. Så jävla tramsigt. Kan EGS sluta med sin exclusive bullshit agenda.

Denna gången så är det faktiskt ubi som väljer.
och de tjänar massor på det.
helt enkelt för att folk köper det hos dem och inte på epic.

Medlem

Antar att man kan glömma single player? I så fall, Varför? Siege finns ju redan! Var väl ett billigt sätt, att slippa göra mer AI jobb.

Nåja, utan sp, inget för mig! Tack å hej leverpastej 😃


signatur

Ingen konsoll, men lurar på en PS5, eller nya Xbox.

1
Skriv svar