Trailer! Massives Avatar: Frontiers of Pandora släpps 2022

Robot
Trailer! Massives Avatar: Frontiers of Pandora släpps 2022

Utvecklas av våra svenska stolthet Massive.

#avatar-frontiers-of-pandora, #e3-2021, #massive


Medlem

Ah ni, den här var rätt oväntad, men cameron måste väl få hypen igång för sina 15 sequels hehe

Medlem

Såg coolt ut men intresset svalnade när det uppenbarade sig att det är ett fps

Medlem

Är det first eller third person? Trailen var sjukt otydlig.

Inaktiv

Enda intressanta på hela Ubishowen. Fast utan gameplay är det ganska menlös untannonsering.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av jehuty:

Är det first eller third person? Trailen var sjukt otydlig.

FPS, Geoff Keighley läste upp ett mail från Ubisoft om det efter streamen.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Open-world FPS? Typ Cyberpunk fast utan RPG element eller kommer de har RPG element? Dialogval? med mera?. Det var ju rätt vacker miljö men synd att det inte var en in-game trailer.

Medlem

Miljöerna såg väldigt fina ut. Men lite som med Farcry 6 så såg ansiktet på de blå nissarna lite off ut.

Medlem

Äntligen får man kontrollera djur med sitt könsorgan, turuk'maktooooooo

Medlem

Väntar nog med hypen här.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Grafiken ser man med tydlighet är next-gen iallafall. Nya Horizon kommer få slänga sig i väggen

Medlem

Jävlar vad choppy den där trailern var.

Väldigt otydligt vad för slags spel det där ens var? Grafiken var väl imponerande, trots att detta givetvis inte var så det kommer se ut som färdig produkt, men hoppas de försöker klämma in något bra gameplay också. Jag spelar hellre ett pixligt 2D spel med bra gameplay än något extremt vackert som knappt ens är ett spel.

Snowdrop imponerar alltid, men jag tror problemet är att protagonisten är något man inte känner något för. Stundtals påminner det om Horizon, som i sin tur också är lite influerat av Avatar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

En av de sämre filmerna genom tiderna, nej tack.

Medlem

Smurfs in space

Blev riktigt glad! Får hoppas att man kan skifta mellan första, tredjepersons vy. Glida omkring mellan flygande berg o genom vattenfall kommer bli urmysigt.

Inaktiv

Smurfarna + Pocahontas = Avatar

Medlem
Skrivet av generalfil:

Ah ni, den här var rätt oväntad, men cameron måste väl få hypen igång för sina 15 sequels hehe

Hur var det oväntat?

Medlem

farcry i avtar-skin förmodligen.

Medlem

Tycker att animationerna och karaktärernas ansikten såg klart tveksamma ut. Dock positivt överraskad av att det är ett FPS - kan vara oerhört coolt att få utforska Pandora i förstaperson!

Medlem
Skrivet av Kexchexx:

Grafiken ser man med tydlighet är next-gen iallafall. Nya Horizon kommer få slänga sig i väggen

Svårt att jämföra en cinematic-trailer med 15 minuter gameplay

Medlem

Riktig kass E3 visning från Ubi. Hade hoppats på mer nyheter.

Medlem

Litar fullständigt på Massive i det här fallet. De bevisar gång på gång vilken kapabel studio de är. Riddick tex, ganska tråkig film men de gjorde ett jävligt bra spel av det. Division2 har jag lagt säkerligen 200+ på. Det är inte för alla men det håller en jävligt hög lägsta nivå. Nej jag tror inte de kommer faila med Avatar

Medlem

Avatar i sig är intressant då jag älskade världen i filmen men hur det blir som spel vet jag inte och den här trailern gav inte alla svar på hur gameplay kommer se ut.

Medlem

Längtat efter denna trailern. Ser bra ut. Men förhoppningsvis är det ett onlinespel.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Jo det här tror jag på. Det här kommer bli bra.

Inaktiv
Skrivet av bickelito:

Litar fullständigt på Massive i det här fallet. De bevisar gång på gång vilken kapabel studio de är. Riddick tex, ganska tråkig film men de gjorde ett jävligt bra spel av det.

Starbreeze, inte Massive.

Medlem

Ser lika trist ut som filmen Avatar

KoP
Medlem

Avatar.. är inte det den där halvdana filmen som kom för evigheter sedan och som fick ett ganska kasst spel? Finns det inga bättre varumärken att göra spel utav? 🤔

12
Skriv svar