Uppesittarkväll med FZ när Xbox/Microsoft och Bethesda håller hov!

Robot
Uppesittarkväll med FZ när Xbox/Microsoft och Bethesda håller hov!

Nu vill vi ha en riktigt urladdning, får vi Starfield-gameplay? Häng med oss live!

#bethesda, #microsoft, #starfield, #uppesittarkväll, #xbox


NuZ
Testpilot

Skulle bli överraskad om de visade mer av Fable och Indiana Jones.

Annars är självklart Starfield och nytt Forza något att glädjas över. Får hopps på en fet show!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Lite som när man väntade på jultomten som barn. Spänt och förväntansfullt!

Medlem

De kommer visa gameplay från Battlefield också 😊

Medlem

Dubbeldong och urladdning, en perfekt söndagskväll väntas med andra ord!

Medlem

Nu har dom chansen.
Allt hitils har varit gäspningar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Moderator | Testpilot
Skrivet av Molotov:

Nu har dom chansen.
Allt hitils har varit gäspningar.

Verkligen. Sämsta E3 någonsin för egen del. Förståeligt med pandemin men det ändrar ju inte det faktum att konferenserna har varit skit.

Ska sägas att det är många spel jag sett som ser intressanta ut, men de olika sändningarna har ofta varit väldigt tråkiga.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Dex
Medlem

Hoppas Microsoft verkligen visar upp massa gameplay nu på en hel del trevliga kommande spel! Mer gameplay åt folket!

Fast man ska väl försöka hålla nere hypen för säkerhetsskull på sådana här event annars riskerar man bara att bli så besviken och sen bli positivt överraskad istället!

Men är det någon som kan nu så är det Microsoft! Tur att det inte krockar med någon stor fotbolls EM match bara

Medlem

Jag kommer va på plats! (I chatten)
Era livestrimmar är alltid så härliga!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Perfekt timing. Jag jobbar till 17, hinner hem, duscha och grilla köttet, sen är det middag framför skärmen för hela gamingfamiljen


signatur

War, War never changes...

Medlem

Hoppas verkligen microsoft kan leverera gameplay videos i år och inte bara massa cgi trailers. Vill gärna se gameplay från Fable, perfect dark, avowed, hellblade 2. Vill att forza horizon 5 utannonseras och gärna en del nya ip:n också. Pirrig som ett litet barn på julafton.

Medlem

Ja, efter en massa år med i stort sett bara trailers så måste det vara dags för MS att visa lite gameplay!

Medlem

Det enda jag är intresserad av är Fable, och eventuellt något nytt från Rare (ett nytt Banjo-Kazooie hade varit drömmen).


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Jag tycker synd ofta det är spännande när nya spel visas men hur många är lika bra när dom sen släpps?
RDR2 var väl länge hype och sen vid premiären så mottogs det riktigt väl till skillnad mot CP2077.
Finns det fler spel som ”hållt hela vägen”?
Doom 2016 har jag för mig kändes lika bra när det kom som när dom visade upp det.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Asså Devolver var ju as skön visst inte mycket spel men skön diss även om jag gillar gamepass.

Jag hoppas på släppdatum på intressanta titlar, men jag tror dom flesta spelen släpps tidigast 2022


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

MS befinner sig fortfarande i ett slags limbo, känns det som. Tror inte vi ska hoppas på alltför mycket gameplay ikväll. 2022 däremot... Tror det är då det kommer smälla rejält.

Medlem

Fallout 🙏


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

MS befinner sig fortfarande i ett slags limbo, känns det som. Tror inte vi ska hoppas på alltför mycket gameplay ikväll. 2022 däremot... Tror det är då det kommer smälla rejält.

Det känns som att folk har sagt så sedan 2018 som försvar över deras inte så imponerande konferenser. Någon gång så måste de väl ha något matnyttigt att visa upp?

Medlem

Alltså med tanke på hur E3 varit hittills kan jag inte tänka mig att MS o Bethesda inte kan ro hem det här. De borde vinna by default kan man säga. De kan visa ett spel, typ starfield, och så har de "vunnit" sen haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det känns som att folk har sagt så sedan 2018 som försvar över deras inte så imponerande konferenser. Någon gång så måste de väl ha något matnyttigt att visa upp?

Det kan man tycka. Det jag syftade främst på är ju att köpet av Bethesda fortfarande är hyfsat färskt ändå. Vi får helt enkelt se vad som händer och sker!

Finns det någon plattform som inte har Skyrim än?

Medlem
Skrivet av r4v3nl0rd:

Det kan man tycka. Det jag syftade främst på är ju att köpet av Bethesda fortfarande är hyfsat färskt ändå. Vi får helt enkelt se vad som händer och sker!

Det är sant att det köpet är relativt färskt och att Bethesda tar ett decennium på sig mellan varje spel. men de måste väl ändå ha haft fler spel under utveckling innan dess? MS har ju fler studior som de har ägt länge, som var väldigt osynliga under slutet av förra generationen.

Men det är som du säger, vi får vänta och se vad som sker ikväll! Jag hoppas att vi får se gameplay från Avowed och något riktigt intressant från Arkane (deras mest intressanta inköp enligt mig)!

Medlem

De måste ju visa upp gameplay från Starfield? Allt annat får väl ändå ses som en besvikelse. Om inte Elder Scrolls 6 eller Fallout 5 hoppar upp som gubben ur lådan

Medlem

Jag hoppas på att se nytt från Fable, det är nog den titeln som kan få mig att köpa en XSX att ställa bredvid PS5an. Lite beroende på hur MS gör med streaming. Skulle önska en native app till min Nvidia Shield, och gärna högre upplösning från 720p.

Inaktiv

Efter hur dåligt e3 varit hittills så hoppas jag ännu mer på några spännande grejer ikväll. Kommer sitta och se det men håller nere förväntningarna.

Medlem

Många håller förväntningarna nere, men jag känner på mig att det kommer släppas något av en bomb ikväll. Något som kommer blir sommarens snackis tillsammans med Elden Ring…

Varför vet jag inte…
Men det känns så!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Avstängd

Vågar man hoppas på ett TES VI eller ett nytt (riktigt) Fallout?

Medlem

Kanske blir en samling för Gears á la Halo för Windows?
Förmodligen väldigt långsökt men kul att lägga till en annan spekulering.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

NuZ
Testpilot

Hade dock dött om ett nytt Quake visades upp. Skulle varit awesome!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av NuZ:

Hade dock dött om ett nytt Quake visades upp. Skulle varit awesome!

Fullständig remake/reboot av Quake 1 hade gjort min dag!

12
Skriv svar