Forza Horizon 5 avtäckt, släpps i november

Robot
Forza Horizon 5 avtäckt, släpps i november

Vi får fortsätta vänta på nästa Forza Motorsport.

#e3-2021, #forza-horizon-5


Inaktiv

Grymt nöjd över att det är Horizon och inte Motorsport som kommer närmast.
Snyggt som fanken med.

Medlem

Ser bra ut. Körkänslan brukar alltid vara bra, så det blir nog ett köp

Medlem

Själv är jag sjukt besviken på att dom prioriterar Horizon över motorsports

Redaktör

Snuskigt detaljerat! Och skönt med högertrafik igen (spelar väl ingen jätteroll egentligen).


signatur
Medlem

Såg ju fasen bättre ut än det där tech demot av nästa Unreal Engine. Galet detaljerat!

Medlem

Störd grafik där. längtar till releasen!

Medlem

Riktigt snyggt och inte allt för långt kvar till release.

Medlem

Jösses så snyggt!
Ser fram emot att få rätta runt i det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Snuskigt detaljerat! Och skönt med högertrafik igen (spelar väl ingen jätteroll egentligen).

Så då är du inte besviken att det inte blev Japan den här gången då?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Trodde det var det "riktiga" forza. Det hade varit pinsamt. Pinatas osv. Men grafiken var fin.

Medlem

Nej, inte nu igen! Har inte spelat klart de förra.


signatur

autograph

Medlem

Det här blev kvällens höjdpunkt för mig. Är verkligen klar med 3:an och 4:an och behöver nåt nytt. Och herregud vad snyggt det ser ut att vara. Mer av samma bättre!!

Medlem

Same/Same.
Ser knappt skillnad på bilspelen de senaste åren.


signatur

autograph

Medlem

Fan vad besviken man blir. Vill ha motorsport nu. Sladda runt med i orimliga hastigheter, finns ju tillräckligt med sådana spel. 4an kom väl inte för så längesedan heller.

Medlem

Får se inte direkt några spel jag är sugen på, Horizon 5 lär jag spela mycket men kunde lika gärna köra mer av 4an.
Snowboard spelet kan bli kul beroende på hur realistiskt eller arkadigt det blir.

Skrivet av Lindhenberg:

Trodde det var det "riktiga" forza. Det hade varit pinsamt. Pinatas osv. Men grafiken var fin.

Motorsport 7 innehöll i alla fall liknande moment och då har jag bara kört max 60 minuter. Men pinsamt är det väl inte? Är det roligt så är det roligt det är inte en simulator man spelar.

Skrivet av autograph:

Same/Same.
Ser knappt skillnad på bilspelen de senaste åren.

Fick du samma bildkvalitet som jag så är det inte konstigt att du inte såg skillnad.
Men bilspel brukar se bra ut.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Fick du samma bildkvalitet som jag så är det inte konstigt att du inte såg skillnad.
Men bilspel brukar se bra ut.

Jag menar inte i just denna trailern, utan grafiken allmänt i bilspelen de senaste åren.


signatur

autograph

Medlem

Sa dom något om VR?

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag menar inte i just denna trailern, utan grafiken allmänt i bilspelen de senaste åren.

Okej

Medlem

Ser helt klart snyggt ut, och körkänslan i FH4 gillar jag rätt bra efter en del tweakande - arkad, men med lite lagom utmaning.
Personligen tycker jag det är synd att så stort fokus läggs på multiplayer och ett otroligt cringe berättande bara.

Intressant i alla fall.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Satan i gatan va snyggt! hade inte haft dom förväntningarna med tanke på crossgen och hur pass handikappad One orginalet är


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Undra hur mycket plats spelet tar på SSD:n.

Medlem

lätt köp för forza 4 horizon var fan skitfett, det är ett sånt spel som får en att köpa en ratt om man inte redan har en.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Maysay:

Undra hur mycket plats spelet tar på SSD:n.

Jag killgissar på 74,2 GB.

Medlem

Det verkade lite fånigt. Men snyggt. Kanske börjar jag bli bortskämd av alla nya snygga bilspel.


signatur

autograph

Medlem

Jag hoppas att femman inte kommer ha kvar de obligatoriska Playground-tävlingarna som man behövde beta av varje vecka för att få säsongsbelöningarna i Forza Horizon 4. Det var otroligt tråkigt att spela "capture the flag" och nåt slags zombie-mode ihop med andra som var precis lika ointresserade som man själv.

1
Skriv svar