The Outer Worlds 2 blir av

Robot
The Outer Worlds 2 blir av
Medlem

Woo! Körde originalet till PC. Kul att de får jobba vidare med det, hoppas att nästa blir ännu bättre. Det är så nära jag kommit ett riktigt Fallout sedan New Vegas.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Geeks Gaming

Tummen upp för ärligheten XD

Gilla faktiskt första även om de kändes litet och tomt. Men med stor potential.

Medlem

"It's not the best choice, it's Spacer's Chioce!"


signatur

ASRock B550M-ITX/ac | Ryzen 5 5600X | Noctua NH-L12S | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight

Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index

Inaktiv

Rolig trailer.
Orkade dock inte köra färdigt det första.

Medlem

Tyckte det var väldigt tråkigt tyvärr. Hoppas tvåan blir bättre

Medlem

Ettan led av att inte få bli helt färdigt, mycket av storyn skrotades och det gör att spelet inte hänger ihop narrativt alls.

Men givet vad Obsidian gjorde med Grounded, kanske en av de bästa spel upplevelserna jag haft på många år så hoppas jag att med lite tid så kanske de kan komma närmare sitt Fallout New Vegas än The Outer Worlds ett.

Det är jobbigt att skriva spel med story som tar hänsyn till att man alltid ska svara JA på frågan kan man göra så?

Och även om det bara är en ytlig illusion i FNV så köper man det.

The Outer Worlds lyckades aldrig med detta, försökte knappt... Vilket kommer krävas för att det ska bli något vettigt av detta IMO.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Försökte komma in i spelet två gånger, tröttnade båda gångerna. Det är nått med hur de byggde världarna i det spelet, de kändes för platta och ointressanta, har väldigt svårt för äventyrsspel som inte har en övertygande spelvärld som lockar till utforskning.

1
Skriv svar