Marvel's Guardians of the Galaxy

Robot
Marvel's Guardians of the Galaxy

Efter Avengers lägger sig Square Enix inte platt. I stället siktar de mot stjärnorna.

#eidos-montréal, #marvel, #marvels-guardians-of-the-galaxy


Medlem

Trodde det här skulle bli skräp men jag blev positivt överraskad, tycker det såg riktigt bra ut. Kändes lite som en Guardians of the galaxy variant av Fallen Order.

Medlem

hmm , får se


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Gillade humorn och musiken men tyckte det såg väldigt linjärt ut och såg ut att ha ganska generic combat.
Lär väl köpa det och köra igenom det en gång.

Medlem

Är hyfsat stort Marvel fan. Sett alla MCU filmer iaf och även fastän detta är mer åt comic-book hållet så tycker jag det ser intressant ut. Jag är försiktigt optimistisk. SP är ett stort pluss.

Avstängd

Är det lika linjärt som avengers blir det nog ingen hit. Insomniacs spider-man är ju bra tack vare att det är en stor öppen värld.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Ser alldeles för mycket ut som Marvel Avengers för att jag ska bli sugen. Marvel Avengers måste vara det enda spelet någonsin som jag fått med till datorhårdvara och varken velat spela eller lyckats sälja...

Medlem

Hoppas detta kan rädda upp spelhösten för mig. Saknar desperat ett bra SP spel att mysa med i höstmörkret! Håller tummarna.

1
Skriv svar