(gäsp) 01.00 - Ett 40-tal spel visas på Future Games Show

Robot
(gäsp) 01.00 - Ett 40-tal spel visas på Future Games Show

Trailers och nyheter med Troy Baker och Laura Bailey.

#e3-2021, #future-games-show


Medlem

Mycket gäsp!

ZF
Medlem

Paperboy 1984

Avstängd

Stabil länk, går inte att se utan att skicka bild på passfoto/ID eller kortnummer till google.

Det händer inte, aldrig.

Medlem

det är så dååååligt... asså troy är så sämst! och den andra tjejen... omfg... dör inombords!

Medlem
Skrivet av robbis:

det är så dååååligt... asså troy är så sämst! och den andra tjejen... omfg... dör inombords!

Nu ska vi inte hata på Laura Bailey här! ^^

Upplägget i det här fallet var väl kanske inte så mycket i min smak heller dock - ser hellre lite kort saklig info om spelet, eller i annat fall i princip bara trailers. Börjar bli lite trött på hypeuppbyggnad och marknadsföringsfloskler.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Nu ska vi inte hata på Laura Bailey här! ^^
https://media.giphy.com/media/m9SXF4tQUKsC2Ckgg8/source.gif

(Upplägget i det här fallet var väl kanske inte så mycket i min smak heller dock.)

sjukt dålig presentation... bland det sämsta jag sett!

Medlem
Skrivet av robbis:

sjukt dålig presentation... bland det sämsta jag sett!

Nåja, det var ju inte som i en del andra (host, Koch, host) presentationer bara snack, utan det var ju faktiskt en hel del trailers och in-game också.
Men visst, en del mellansnack blev lite pinsamt. Å tredje sidan var det ju faktiskt inte så mycket eller så värst långdraget, så jag tycker inte det var så farligt i slutändan.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

ZF
Medlem

Ja, denna var den första sektionen hittills där jag inte nästan konstant sneglade mot burken med svart färg.

Presentatörerna kom snabbt till saken, alltså nästa trailer, och en del av skämten de drog var ju till och med relevanta för spelet trailern avhandlade. Galet!

Kiwi-spelet gjorde mig nästan glad igen. Nästan.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:

Nåja, det var ju inte som i en del andra (host, Koch, host) presentationer bara snack, utan det var ju faktiskt en hel del trailers och in-game också.
Men visst, en del mellansnack blev lite pinsamt.

Det var sjuk akward. Och att dom inte visade några bra spel gjorde det ju ännu mera pinsamt... Kändes som det var några avdankade dokusåpa kändisar som gjorde sitt sista försök i tvrutan. Eller ett avdankat band som ser sin sista utväg att ställa upp i melodifestivalen.

Medlem
Skrivet av General White:

Stabil länk, går inte att se utan att skicka bild på passfoto/ID eller kortnummer till google.

Det händer inte, aldrig.

This. Löjligt att det ska behövas.

1
Skriv svar