PC Gaming Show ger datorspelarna framtidshopp

Robot
PC Gaming Show ger datorspelarna framtidshopp
Medlem

Har inte tittat ännu,hoppas på feta spel som kan få mitt rtx 3080 att svettas.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

ZF
Medlem

Cringet har redan slagits i introt, trots alla tidigare showers bästa försök..

Redaktör

Påtaglig känsla av reklamevent som avbryts av reklam var femte minut.


signatur
Medlem

Dum stream som inte tillåter en att titta tillbaka på vad som visats! Deras förlust.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

ELF
Medlem

Chivalry 2 och en halvtaskig visning av Dying Light 2. Kanske kommer något mer, men känns inte så.
Märks att allt bra visas på konsol showerna så får pc showen bottenskrapet.
Man hoppas ju dock att de skulle visa något som kräver en riktig bäst till pixerskyfflare.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Redaktör
Skrivet av ELF:

Chivalry 2 och en halvtaskig visning av Dying Light 2. Kanske kommer något mer, men känns inte så.
Märks att allt bra vissas på konsol showerna så får pc showen bottenskrapet.
Man hoppas ju dock att de skulle visa något som kräver en riktig bäst till pixerskyfflare.

Enda riktigt bra i år är Microsoft och Bethesda, alltså både pc och Xbox.

Skrivet av Hanzo:

Dum stream som inte tillåter en att titta tillbaka på vad som visats! Deras förlust.

Men det går ju. Kollar du hos oss (Youtube-streamen)? Då går det. På Twitch går det däremot inte.


signatur
ZF
Medlem

Dom där micro-PC som ser ut som en massiv PS Vita, undrar om det var en sån som Gaben hintade i förbifarten för ett tag sen.

Är det bara legotillverkade och öppna sådana med SteamOS på, så lär de ju inte direkt bli ett alternativ till Switch i pris sett. : /

Medlem

Haha var Valves inlägg seriöst bara info om ett kommande event?

Medlem

Bästa hittills! De stressar sig inte igenom varje spel utan utvecklarna får tid att presentera spelen utan onödig filler, man känner deras glöd och stolthet över deras verk. Faktisk substans och inte bara flashiga trailers för barn utan koncentrationsförmåga. Även indie får utrymme. Överlägset störst andel intressanta spel.

Gloomwood, MechWarrior 5, den där ascoola neutral glove grejen, Death Trash ser jag fram mot mest.

Medlem

Nvidia går in och sponsrar ett helt segment, men inga spel som deras pixelskyfflare får arbeta till.
Nej, indiespel i all ära men vad hände med alla stora namn? Varför denna konstanta bait för Half Life 3?

Medlem

Jaha, dumt av en att tro att det skulle komma något värt att hålla sig vaken till.

Avstängd

Njae, då får man ändå vara ärlig och säga att då var microsofts presentation bättre ....

Inaktiv
Skrivet av General White:

Njae, då får man ändå vara ärlig och säga att då var microsofts presentation bättre ....

Microsofts har slagit ALLT annat med hästlängder för mig personligen. Mycket gott där medans de andra knappt visat något alls som fått det att rycka i spelbaguetten.

ZF
Medlem
Skrivet av Towbiekunt:

Nvidia går in och sponsrar ett helt segment, men inga spel som deras pixelskyfflare får arbeta till.
Nej, indiespel i all ära men vad hände med alla stora namn? Varför denna konstanta bait för Half Life 3?

Fast de flesta av indiespelen var ju just superpixliga. Så det blir bara extra mycket pixlar för pengarna i 4K det.

Medlem

Gillar inte att streams inte visar under trailer vad för spel de är. Speciellt när jag sitter och gamar och bara sneglar när trailer ser intressant ut

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Men det går ju. Kollar du hos oss (Youtube-streamen)? Då går det. På Twitch går det däremot inte.

Aj, den missa jag.

Jag inväntade er summering istället.
Tackar för den!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar