Vi ger dig alla Square Enix Presents-trailers, och du sätter betyg på showen

Robot
Vi ger dig alla Square Enix Presents-trailers, och du sätter betyg på showen
Medlem

Ger en 2a då jag blev positivt överraskad av Guardians of the galaxy men dom spenderade alldeles för mycket tid på att visa upp det och alldeles för lite annat intressant så i slutändan är jag besviken.

Överlag har E3 varit väldigt blekt, enormt besviken.

Medlem

Japp blev att bara titta trailers på denna och positivt överraskad jag med över Guardians att de är story driven single player. Dock så gillar jag inte star lords frilla och hårfärg hehe

Medlem

Massor av Final Fantasy, men inget från Final Fantasy XVI


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Guardians of the galaxies är ju pinsamt från början... lägg in lite dåliga animationer och dålig lipsync så funkar det nog skit bra... fy fan vilket skit!

Medlem

Känns lite tragiskt dock när FF I-VI och Legend of Mana, 20-30+ år gamla spel som man redan spelat igenom sedan just 20+ år tillbaka, är det som lockar mest...

Medlem

"I want to KILL Chaos!"
"I WANT to kill Chaos!"
"I want to kill CHAOS!"

Riktigt gripande!

Medlem

Alltså "game trailers" som visar 99% för-renderat ? är det en film som det är en trailer för eller ett spel ? Våga visa lite gameplay det är lixom det som får en att bli sugen på spelet eller inte, inte färdigrenderade mellan sekvenser

Medlem

Jag gillar Square Enix men gårdagens show var inte mycket att hypea över. FFVII Remake part 2 och FFXVI känns långt borta och känner mig skeptisk till Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

1
Skriv svar