Se alla trailers från Microsoft + Bethesdas massiva E3-show

Robot
Se alla trailers från Microsoft + Bethesdas massiva E3-show

Starfield, Battlefield, Forza Horizon 5, Stalker 2, Halo Infinite...

#bethesda, #e3-2021, #microsoft


Medlem

Bästa hittills från e3 men långt ifrån vad jag hade väntat mig. Trodde verkligen MS skulle drämma till rejält men det skedde tyvärr inte. Forza var det som såg mest intressant ut för mig.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

STALKER 2 golvade mig, förväntade mig inte sådan kvalité på grafiken, sedan var The Outerworlds 2 presentation grymt bra. Atomic Heart lockar fortfarande, så även Age of Empires IV. Halos nya MP verkar också lovande, speciellt då Destiny 2 blir sämre och sämre. Mycket gott!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

E3 har verkligen blivit en snarkfest. Jag börjar
Väl bli gammal helt enkelt. Det var bättre för..

Medlem
Skrivet av SunShine:

Bästa hittills från e3 men långt ifrån vad jag hade väntat mig. Trodde verkligen MS skulle drämma till rejält men det skedde tyvärr inte. Forza var det som såg mest intressant ut för mig.

Tänk vad smaken kan va olika. Forza tillsammans med Redfall var nog det som tilltalade mig minst, när Forza presentationen drog ut på tiden gick jag och hämtade mer kaffe samt fyllde på kattens matskål. För övrigt tyckte jag att det var en ganska schysst show av Microsoft/Bethesda

Medlem

Bra show! STALKER 2 ser helt fantastiskt ut!

NuZ
Testpilot

Replaced ser ju helt fantastiskt ut och Stalker 2 <3

Riktigt bra show med bra spel och bra tempo!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Å glöm inte mini kylen formad som en series X 😆

Medlem
Skrivet av Le Erik:

Tänk vad smaken kan va olika. Forza tillsammans med Redfall var nog det som tilltalade mig minst, när Forza presentationen drog ut på tiden gick jag och hämtade mer kaffe samt fyllde på kattens matskål. För övrigt tyckte jag att det var en ganska schysst show av Microsoft/Bethesda

haha ja smaken är som baken som det finurliga talesättet säger.
Bra du matade katten där! Delar själv boende med två missar o när det är matdags är det inte tal om att slarva från min sida hehe.
Ja den var onödigt lång mend Forza spelen har alltid varit roliga tycker jag särskilt horizon som är lite mer arkad aktiga vilket jag gillar.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ska bli kul att se hur expeditionerna går till i Fallout 76!

Inaktiv

Solklart bästa på E3 hittills, inget snack. Ingen av de andra hittills har visat något som faller mig i smaken men här var det faktiskt en hel del spel som lockar. Dock var det exakt så jag förväntade att det skulle vara men man önskar man kunde bli överraskad lite oftare Starfield trailer var lite intetsägande när det gäller detaljer men Bethesda brukar kunna leverera världar, om än lite opolerade men de är alltid spännande att förlora sig själv i.

Medlem

Visst det var matigt men....
Andra året i rad dom visar trailers på spel utan release datum vad jag kan komma på. Trodde man skulle få se någon gameplay från Starfield eller någon annan av dom stora titlarna. Halo, ja men vi visar lite multiplayer, vilket fortfarande inte såg nextgen ut. Snark.. Förutom lite game pass spel tycker jag de va ganska intetsägande show. Fortfarande inga nextgen spel och verkar som folk får vänta till 2022.
Diablo 2 Ressurected var det som tilltalade mig mest och de kommer ju till alla konsoler. Vet inte ens varför de fick visa det🤔

Medlem
Skrivet av Deekar:

Visst det var matigt men....
Andra året i rad dom visar trailers på spel utan release datum vad jag kan komma på. Trodde man skulle få se någon gameplay från Starfield eller någon annan av dom stora titlarna. Halo, ja men vi visar lite multiplayer, vilket fortfarande inte såg nextgen ut. Snark.. Förutom lite game pass spel tycker jag de va ganska intetsägande show. Fortfarande inga nextgen spel och verkar som folk får vänta till 2022.
Diablo 2 Ressurected var det som tilltalade mig mest och de kommer ju till alla konsoler. Vet inte ens varför de fick visa det🤔

"Lite" gamepass spel? 😆 27 av 30 spel som visades kommer till gamepass dag 1. Och vad jag såg var det få spel utan release datum. Dessutom Flight Simulator i Juli, Forza Horizon 5 i november och Halo Infinite till julen inga långa väntetider på dem spelen 🙂

För övrigt bra show av Xbox, man verkade ha lärt sig av tidigare misstag och visade hyffsat mycket gameplay på sina titlar, åtminstone på dem närmaste releaserna.

Medlem
Skrivet av blackidus:

"Lite" gamepass spel? 😆 27 av 30 spel som visades kommer till gamepass dag 1. Och vad jag såg var det få spel utan release datum. Dessutom Flight Simulator i Juli, Forza Horizon 5 i november och Halo Infinite till julen inga långa väntetider på dem spelen 🙂

För övrigt bra show av Xbox, man verkade ha lärt sig av tidigare misstag och visade hyffsat mycket gameplay på sina titlar, åtminstone på dem närmaste releaserna.

Sorry, fel av mig. Spel som intresserade mig då. Flight simulator och bil spel bryr jag mig inte om. Kommer ett nytt bilspel varje år. Vilka andra nextgen spel fick man någon release eller gameplay ifrån? Stod väl mest 2022?

Kanske är helt fel av mig men tyckte nog inte de va lika storslaget som alla andra tyckte. Starfield, Fable, Elder scrolls osv har man ju hört sen tidigare. Men inget direkt nytt mer än CGI teaser trailer. Halo till julen och ingen gameplay är ganska oroväckande kan jag tycka med tanke på hur det såg ut senast. Jo, vi fick se multiplayer gameplay men tyckte inte alls det såg nextgen ut. Med lite gamepass titlar menade jag typ Hades och såna spel som inte nödvändigtvis är Microsoft ägda så kanske va lite otydligt! Vet att de flesta kommer till gamepass:)

Medlem

Xbox satte ribban så högt. Precis som Armand Duplantis. Gjorde oss inte besvikna.

Medlem

12 minutes är jag taggad på

Geeks Gaming

Helt klart bättre än ubisofts xD Men inte direkt svårt att slå de.

Men där va en del intressanta saker. Dock lite besviken på att få vänta ytterligare ett år på Starfield.

Medlem

Jag lämnade soffan helt oberörd efter Microsofts presentation.
Nu kanske jag var lite väl taggad å ena sidan, men samtidigt var det rätt mycket som visades som varken hade gameplay, releasedatum eller var intressant (för mig).
Visst , vi fick bekräftat att Starfield mycket riktigt blir exklusivt, men fick inget gameplay och release är nästan ett och ett halvt år bort.
Som jag läst bland kommentarerna hade jag nog förväntat mig någon större bomb i spel under utveckling och lite mer gameplay från spel som Fable, Halo och Perfect Dark.

Medlem

Efter 2 riktigt svala dagar så slog de på stora trumman.
MS/Bethesda gjorde en riktigt bra show.

Jag gillar verkligen inte FS men vart som Jocke lite förälskad i miljöerna och tänkte. Vore häftigt för grafiken.
Samma sake med Forza. Gillar bilspel men inte Forza. Det var dock SJUKT snyggt.
Sen flera releasedatum och trailer/gameplay.

Med tanke på att det varit coronaår och att folk jobbat hemma vilket gör det svårare för spelutvecklare så var detta riktigt bra.
För många är det lättare att jobba hemma, inkluderat mig men grupparbeten är inte lika lätta så stor eloge till alla spelutvecklare i dessa tider.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Psychonauts!

Hoppas tidsexklusiviteten inte pågår alltför länge.

1
Skriv svar