Arkanes nya handlar om vampyrer och vansinniga strider

Robot
Arkanes nya handlar om vampyrer och vansinniga strider
Medlem

Kändes oerhört generiskt och fantasilöst för att komma från Arkane! Den stora besvikelsen under showen för min del...

Jäklar, vilket klipp. Jag blev väldigt förvånad över hur bra den var; men den säger inget om spelet. Tänker att det får bli något vi får upptäcka framöver.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det var lite pinsamt faktiskt. Gillar vampyrtemat, men rösterna och designen kändes inte riktigt "vampyrigt".

Medlem

Kan säkert bli skoj, men det känns som att risken är stor att det blir en flopp. Inte vad jag hade hoppats på för ett "one last thing".

Medlem

Vad har hänt med Arkane? Deras senaste spel är så långt ifrån Dishonored-klass som det kan bli.

Noll hype inför detta också.

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Vad har hänt med Arkane? Deras senaste spel är så långt ifrån Dishonored-klass som det kan bli.

Noll hype inför detta också.

Jag får väldigt mycket Fuse-vibbar från Insomniac över detta. Du tar en spelutvecklare som är erkänt talangfulla på att göra bra SP-spel och tvingar dem att göra ett coop-spel...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag får väldigt mycket Fuse-vibbar från Insomniac över detta. Du tar en spelutvecklare som är erkänt talangfulla på att göra bra SP-spel och tvingar dem att göra ett coop-spel...

Här tror jag ingen blev tvingad att göra något dock. Känns som att detta var under utveckling innan uppköpet skedde.

Fastnade inte riktigt för trailern jag heller. Positiva är att man får chansen att prova det när det släpps, pga gamepass

1
Skriv svar