Klipp ut och spara: alla nya och många framtida Xbox Game Pass-spel på en bild

Robot
Klipp ut och spara: alla nya och många framtida Xbox Game Pass-spel på en bild

11 nya igår, 18 ytterligare under 2021. (Minst!)

#e3-2021, #xbox-game-pass


Medlem

Svårare och svårare att inte skaffa ett Xbox syskon till min PS5. Har inte en jättebra dator och VGA kort kommer jag inte ens försöka mig få tag i.
Kanske ska köpa det med all access senare i år när man har lite mer tid, ungen växt några månader.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

Underbar tjänst. Finns verkligen något för alla, plus att Xbox Guld ingår i priset.

Ser fram emot att köra Doom och sen Eternal. Varit i backloggen länge nu.

Medlem

Varför i hela friden kunde dom inte släppa Doom 2016 till game pass pc? Alla andra spel i serien finns ju där…

Dex
Medlem
Skrivet av Nocternity:

Varför i hela friden kunde dom inte släppa Doom 2016 till game pass pc? Alla andra spel i serien finns ju där…

Ja det är lite rörigt om vad som ingår till dom olika plattformarna.

Microsoft gör det inte alltid lätt med sina namn på tjänster och konsoler och vad som ingår kan bli rörigt ibland, men tjänsterna i sig är i alla fall jäkligt bra!

Medlem
Skrivet av Dex:

Ja det är lite rörigt om vad som ingår till dom olika plattformarna.

Microsoft gör det inte alltid lätt med sina namn på tjänster och konsoler och vad som ingår kan bli rörigt ibland, men tjänsterna i sig är i alla fall jäkligt bra!

Tycker inte det är särskilt rörigt så sätt, förstår bara inte varför just det spelet enbart släpptes till konsol, när övriga även finns till pc

Medlem

önskar bara att dom fixa hur dom lägger in spel på datorn och sluta med att ta över din disk. Själv har jag 10GB jag inte kan rensa på grund av ett tidigare spel. Har också läst att spelet läggs inte i en folder utan i flera olika.
En av anledningarna jag inte använder den just nu.

Annars så är de nog den bästa pay tjänsten för gaming just nu. bra value per kr

Medlem

Oooh! Death of the Outsider! Laddar ner nu....

Medlem
Skrivet av Busko:

önskar bara att dom fixa hur dom lägger in spel på datorn och sluta med att ta över din disk. Själv har jag 10GB jag inte kan rensa på grund av ett tidigare spel. Har också läst att spelet läggs inte i en folder utan i flera olika.
En av anledningarna jag inte använder den just nu.

Annars så är de nog den bästa pay tjänsten för gaming just nu. bra value per kr

Gamepass är en bra tjänst men uselt utfört


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Busko:

önskar bara att dom fixa hur dom lägger in spel på datorn och sluta med att ta över din disk. Själv har jag 10GB jag inte kan rensa på grund av ett tidigare spel. Har också läst att spelet läggs inte i en folder utan i flera olika.
En av anledningarna jag inte använder den just nu.

Annars så är de nog den bästa pay tjänsten för gaming just nu. bra value per kr

Väldigt bra tjänst, hoppas innerligt på fler alternativ dock. Just nu känns det lite som med Oculus Quest. Jag vill ha andra alternativ men ingen konkurrent orkar, vill eller har råd så det blir väldigt meh. Hade jag haft familj hade jag antagligen skaffat en Xbox Series S (om inte ungens alla polare hade PS5 antar jag...) och Game Pass. Perfekt familjekonsol känns det som.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Undrar lite över Deatloop dock. Kommer det komma till gamepass? I och med denna bild så listas spelet inte. Spelet är ju konsolexklusivt till PS5, men det kommer samtidigt till PC/Steam. Borde inte det öppna dörrarna för gamepass for pc?


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Wahlstrom:

Undrar lite över Deatloop dock. Kommer det komma till gamepass? I och med denna bild så listas spelet inte. Spelet är ju konsolexklusivt till PS5, men det kommer samtidigt till PC/Steam. Borde inte det öppna dörrarna för gamepass for pc?

Det är en bra fråga... Det kommer i alla fall garanterat till Xbox Game Pass, både konsol och PC, dagen efter att exklusiviteten går ut.

Det vore skoj om de hittar ett kryphål dock och släpper det på XGP för PC redan i höst.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar