Mer E3-Xbox! Extrashow på torsdag bjuder på Ninja Theory, Rare med flera

Robot
Mer E3-Xbox! Extrashow på torsdag bjuder på Ninja Theory, Rare med flera
Medlem

Gött!

Var även mer nytt om Halo MP nu ikväll... https://www.youtube.com/watch?v=n-O7OuliQRY

Medlem

Lägg in i E3 Schemat.

NuZ
Testpilot

Hype!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Grymt! Saknde Avowed, Hellblade 2 och Everwild igår, så hoppas att man får se lite gameplay på torsdag.

It's not a lake, it's an ocean

Kul!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Grymt! Saknde Avowed, Hellblade 2 och Everwild igår, så hoppas att man får se lite gameplay på torsdag.

Inte för att vara den som är den men, jag tror du kan glömma gameplay hehe. Vem vet, kan ha fel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Inte för att vara den som är den men, jag tror du kan glömma gameplay hehe. Vem vet, kan ha fel.

Kanske inget från Avowed eller Hellblade, men Rare borde ha gameplay från Everwild redo för att visas vid det här laget. Vi fick en trailer på X019 och E3 2020, så nu får det fan vara dags

Medlem

Nice, Parris är riktigt bra och har varit med ända sedan första Xboxen.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Kanske inget från Avowed eller Hellblade, men Rare borde ha gameplay från Everwild redo för att visas vid det här laget. Vi fick en trailer på X019 och E3 2020, så nu får det fan vara dags

En liten downer igen, jag tror du kan glömma det också haha.

Lite citat från Jeff Grubb:

"After the creative director left, Everwild got rebooted / Scheduled for 2023"

"Game is scheduled for 2023 but could be pushed because there are a lot of games scheduled for that year"


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

En liten downer igen, jag tror du kan glömma det också haha.

Lite citat från Jeff Grubb:

"After the creative director left, Everwild got rebooted / Scheduled for 2023"

"Game is scheduled for 2023 but could be pushed because there are a lot of games scheduled for that year"

https://www.youtube.com/watch?v=yr3xzFKsKjQ&t=2751s

Här är även ett citat från en anställd hos Rare när Microsoft/Xbox visade premiärtrailern:

"“We didn’t even know if they were going to show it,” the employee said. “We were basically told, ‘Hey check out the E3 presentation.’ The whole studio’s in the living room, we have a TV going with an Xbox watching the presentation, and then all of a sudden there’s that two-minute CG trailer. And we were like, ‘That’s amazing.’ But at the same time, they didn’t use any of our assets, they didn’t use any of our card packs, nothing. Basically what they showed had nothing to do with the game whatsoever. We had no idea that was even happening… It was like, ‘Holy crap, now fans are expecting characters to look like that, and that’s not what we’re making.’"

Jaha, fan också!

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Jaha, fan också!

Men hey, vem vet, dom kanske överraskar. Skulle nog bara säga att man ska hålla förväntningarna nere. ^^

Lite konceptbilder och en "dev-diary"-video skulle jag gissa vore möjligt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd
Skrivet av Fezk:

En liten downer igen, jag tror du kan glömma det också haha.

Lite citat från Jeff Grubb:

"After the creative director left, Everwild got rebooted / Scheduled for 2023"

"Game is scheduled for 2023 but could be pushed because there are a lot of games scheduled for that year"

https://www.youtube.com/watch?v=yr3xzFKsKjQ&t=2751s

Här är även ett citat från en anställd hos Rare när Microsoft/Xbox visade premiärtrailern:

"“We didn’t even know if they were going to show it,” the employee said. “We were basically told, ‘Hey check out the E3 presentation.’ The whole studio’s in the living room, we have a TV going with an Xbox watching the presentation, and then all of a sudden there’s that two-minute CG trailer. And we were like, ‘That’s amazing.’ But at the same time, they didn’t use any of our assets, they didn’t use any of our card packs, nothing. Basically what they showed had nothing to do with the game whatsoever. We had no idea that was even happening… It was like, ‘Holy crap, now fans are expecting characters to look like that, and that’s not what we’re making.’"

Skrivet av Bojkott:

Jaha, fan också!

Jag gjorde en sökning på det citatet. Det handlar ju om Phantom Dust, inte Everwild. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

https://gearnuke.com/microsofts-ken-lobb-lied-phantom-dust-re...

Medlem
Skrivet av Pungvred:

Jag gjorde en sökning på det citatet. Det handlar ju om Phantom Dust, inte Everwild. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

https://gearnuke.com/microsofts-ken-lobb-lied-phantom-dust-re...

Ah my bad, tog citatet från en kommentar på Reddit gällande Everwild, utan att läsa svaren innan. Mitt misstag, tog bort det. "CGI trailers are meaningless most of the time. Hell, just look at Phantom Dust, the developers themselves weren't aware of the trailer when it premiered at E3." ^^

Men citatet från Jeff Grubb är korrekt! ;P Everwild verkar vara en bra bit bort, om det stämmer.

Edit:

https://www.videogameschronicle.com/news/why-wasnt-everwild-a... - ny artikel om Everwild.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Vart är Sony nu då? De måste snäppa sig ur sin jävla koma och köra igång. De kan inte släppa massa trailers på 16 -bits indie-spel på Youtube varannan dag som de gör. Antingen har de inget eller så släpper de värsta grejen snart.. men de måste fan agera

Medlem
Skrivet av PontusT:

Vart är Sony nu då? De måste snäppa sig ur sin jävla koma och köra igång. De kan inte släppa massa trailers på 16 -bits indie-spel på Youtube varannan dag som de gör. Antingen har de inget eller så släpper de värsta grejen snart.. men de måste fan agera

Vet inte hur du kan ha missat att dom precis släppt ett kanon spel.

Angående event så ryktas det om slutet av juni eller början av juli.

Medlem

All Hype is on Xbox. Mera av det goda.

Dex
Medlem
Skrivet av PontusT:

Vart är Sony nu då? De måste snäppa sig ur sin jävla koma och köra igång. De kan inte släppa massa trailers på 16 -bits indie-spel på Youtube varannan dag som de gör. Antingen har de inget eller så släpper de värsta grejen snart.. men de måste fan agera

Vet inte om du har missat att Sony inte gör E3 längre? Dom har inte gjort det sen 2018

Du har kanske missat också att dom har släppt flera spel till PS5 redan och dom har visat upp mycket? Kommer säkert ännu mer under sommaren också.

Både Microsoft och Sony gör väldigt mycket väldigt rätt nu även om det är rätt olika strategier, men uppenbarligen så verkar båda varianterna fungera bra!

Redaktör
Skrivet av Phyrino:

Lägg in i E3 Schemat.

Fixat!


signatur
Medlem

Hoppas få se något om state of decay 3 🤞

Skribent

Hade gärna fått se något mer från Fable, men tror det uteblir i år.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar