Somerville känns som Inside och Kentucky Route Zero – efter att aliens invaderat

Robot
Somerville känns som Inside och Kentucky Route Zero – efter att aliens invaderat

Stämningsfullt, mörkt, och en av höjdarna under årets E3.

#inside, #somerville


Medlem

Blev riktigt hypead över detta, då jag älskar både Inside och Kentucky. Åååååååååh vilken nice setting dom har lyckats få till. Längtar.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Fattar fan inget av titeln, är det en google translate må tro

Frilansare
Skrivet av Vercadi:

Fattar fan inget av titeln, är det en google translate må tro

Va? "Somerville" eller min rubrik?
Hmm, kanske otydlig, tack för feedback! Ville förmedla att spelet känns som Inside och Kentycky Route Zero. I en postapokalyps.

Ändrade till: "Somerville känns som Inside och Kentucky Route Zero – efter att aliens invaderat".

Känns den bättre? Vet man inte vad Inside eller Kentucky Route Zero är förstår jag att den är knepig.

Medlem

Spelet som lockar mest av vad som visats hittils på e3

Medlem

Inside är ett av mina absoluta favoritspel genom tiderna, så detta är nog någonting för mig. Intressant blandning av 2D och 3D.


signatur

Övning ger träning.

Medlem

Najs! Ser väldigt intressant ut och blev ju ännu mer intressant när man nu vet att det inte bara är en hyllning till Limbo och Inside!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Va? "Somerville" eller min rubrik?
Hmm, kanske otydlig, tack för feedback! Ville förmedla att spelet känns som Inside och Kentycky Route Zero. I en postapokalyps.

Ändrade till: "Somerville känns som Inside och Kentucky Route Zero – efter att aliens invaderat".

Känns den bättre? Vet man inte vad Inside eller Kentucky Route Zero är förstår jag att den är knepig.

Ah förstod inte riktigt först men tror det är tydligare nu!

Skribent

Om inte en låt av Bronski Beat dyker upp i spelet kommer jag bli djupt besviken.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

ELF
Medlem

Är det som Kentucky så är det inget för mig. Gillade början riktigt mycket. Mysigt och trevligt, men sedan ballade det ur totalt och det var som att utvecklarna hade varit på rökat lite väl mycket.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Frilansare
Skrivet av Mike Stranéus:

Om inte en låt av Bronski Beat dyker upp i spelet kommer jag bli djupt besviken.

Jimmy!

1
Skriv svar