Inget Everwild på E3, utvecklingen påstås ha börjat om från början

Robot
Inget Everwild på E3, utvecklingen påstås ha börjat om från början

Med målet att släppas "tidigast 2024".

#everwild, #rare, #xbox


Medlem

Tråkiga nyheter Jag har precis fått upp ögonen för det här spelet och var taggad som fan!

Medlem

MS gjorde en trailer utan Rares medverkan när de inte ens visste vad man skulle göra i spelet.

De hade en idé om hur de ville att spelet skulle se ut när det utannonserades.

Medlem
Skrivet av Margy:

MS gjorde en trailer utan Rares medverkan när de inte ens visste vad man skulle göra i spelet.

De hade en idé om hur de ville att spelet skulle se ut när det utannonserades.

Källor tack, låter som en konspirationsteori. Hur skulle MS göra en trailer utan Rares vetskap?

Medlem
Skrivet av Iceman88:

Källor tack, låter som en konspirationsteori. Hur skulle MS göra en trailer utan Rares vetskap?

Jag läste något om detta igår men verkar inte kunna hitta något nu så jag kan ha fel.

MS har dock en historia av att hyra in externa företag för att skapa CGI-trailers utan inblandning av de som gör spelet. Hur det är i detta fall låter jag vara osagt.

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag läste något om detta igår men verkar inte kunna hitta något nu så jag kan ha fel.

MS har dock en historia av att hyra in externa företag för att skapa CGI-trailers utan inblandning av de som gör spelet. Hur det är i detta fall låter jag vara osagt.

Osagt är ju dock det sista du lät det vara 🙂

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Osagt är ju dock det sista du lät det vara 🙂

Jag såg det här igår men det verkar ha varit ett felaktigt citat då det istället handlade om Phantom Dust?

https://www.fz.se/forum/trad/445100-mer-e3-xbox-extrashow-pa-...

Jag ber om ursäkt för att ha kommit med ett påstående som inte stämmer.

Medlem

Oj tidigast 2024, det faller för mig till typen av spel som är helt ointressant, orka gå och vara hypad i 3-4år.
Nintendo gjorde det bra, BOOM utannonserar nytt Metroid spel man inte hört talas om släpps 8 oktober, ja typ 3 månader senare.

Medlem

Tänkte på Wild, vad hände med det?

It's not a lake, it's an ocean

Jag hade aldrig ens förstått vad spelet var för något. Frågan är om Rare själva hade gjort det.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Avstängd
Skrivet av Ugly_Bob:

Osagt är ju dock det sista du lät det vara 🙂

🤣

Medlem
Skrivet av Gaara:

Oj tidigast 2024, det faller för mig till typen av spel som är helt ointressant, orka gå och vara hypad i 3-4år.
Nintendo gjorde det bra, BOOM utannonserar nytt Metroid spel man inte hört talas om släpps 8 oktober, ja typ 3 månader senare.

Hahahah! Jag önskar verkligen att du hade rätt. Dom släppte första teaser trailern för Metroidprime4 på e3 2017! Det är alltså 4 år sedan.. Har väntat så läge att jag slutat vänta.

Medlem
Skrivet av Bf1942:

Hahahah! Jag önskar verkligen att du hade rätt. Dom släppte första teaser trailern för Metroidprime4 på e3 2017! Det är alltså 4 år sedan.. Har väntat så läge att jag slutat vänta.

Metroid Dread pratar jag om...

Medlem
Skrivet av Gaara:

Metroid Dread pratar jag om...

Jag förstår det, men du tog upp ''palla vänta 3-4 år på ett spel, kolla vad bra nintendo är, dom utannonserar 3 månader innan''. När dom utannonserar ett metroid spel som man kunde gjort själv i flash i början av 2000-talet istället för något om prime som dom teasade om för 4 år sedan. Det var bara lite roligt, skit samma. Trevlig kväll.

1
Skriv svar