Cyberpunk 2077 tillbaka på Playstation Store, men går inte att köpa (än)

Robot
Cyberpunk 2077 tillbaka på Playstation Store, men går inte att köpa (än)
Medlem

Håller tummarna för en nypatchad next-gen version!

EDIT: Det verkar borta nu, men kanske ett tecken ändå. Nån skyfflar runt i spelbackarna hos Sony verkar det som...kan vara bra

Medlem

Jag får då inte upp det på psn varken på PS5an eller i appen inte ens så ja kan se eller gå in på titeln

Avstängd

Jag väntar på next gen versionen innan jag köper det!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Väntar på Cyberpunk 2


signatur

The King is Back

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Håller tummarna för en nypatchad next-gen version!

EDIT: Det verkar borta nu, men kanske ett tecken ändå. Nån skyfflar runt i spelbackarna hos Sony verkar det som...kan vara bra

Skrivet av Deli:

Jag får då inte upp det på psn varken på PS5an eller i appen inte ens så ja kan se eller gå in på titeln

Kommer upp på psn igen den 21/6 enligt CDPR.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Kommer upp på psn igen den 21/6 enligt CDPR.

Såg det, var på tiden!

Medlem

Jag har spelat det sen dag 1 på PS4 och visst, I början såg det mer ut som en dålig PS3-port än ett next-gen spel men det har tagit sig enormt mycket och jag har haft många glada timmar med V och hennes äventyr. I mina ögon är katastrof-ryktet ganska överdrivet


signatur

War, War never changes...

Medlem
Skrivet av Tarotikum:

Jag har spelat det sen dag 1 på PS4 och visst, I början såg det mer ut som en dålig PS3-port än ett next-gen spel men det har tagit sig enormt mycket och jag har haft många glada timmar med V och hennes äventyr. I mina ögon är katastrof-ryktet ganska överdrivet

Det känns ju tyvärr som att allt hat inom spelvärlden nu för tiden är överdrivet till 100. Kolla bara The Last of Us Part 2.

1
Skriv svar