Assassin's Creed Valhalla uppdaterat med "expertutmaningar"

Robot
Assassin's Creed Valhalla uppdaterat med "expertutmaningar"

Bli expert och lös ett "mytiskt mysterium".

#assassins-creed-valhalla


Avstängd

Har inte hunnit börja med dessa ännu men ser fram emot det!


signatur

PS5 och inget annat.

Spelar fortfarande "AssCreed: Revalations", så jag har lite att ta igen, har alla de tidigare spelen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gillar ACV skarpt,är inne på Irland nu och kör när jag inte kör ESO.
Låter läckert med lite stilspel,gillar de sista AC spelen skarpt.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Spelar fortfarande "AssCreed: Revalations", så jag har lite att ta igen, har alla de tidigare spelen.

Kör så det ryker,alla är bra om man har rätt kostym på sig.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Avstängd

Har testat några utmaningar nu och det var svårt. Den skruvar ju upp svårighetsgraden med så är svårt att få guld på alla. Vapen man kan köpa för belöningarna man får såg väl hyfsat ut men inte mer.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Kul med mer innehåll (gratis!). Återupptagit AC:V igen efter ett uppehåll och tänkte dra igenom det nu. Blir nog ett köp av DLC efter om jag inte har tröttnat då.

Medlem

Dessa challenges suger. Blev sittandes rätt länga med tre stycken igår. Tog sin lilla tid att få guld i alla. Finns noll utrymme för misstag. Kommer nog ta en paus ett tag.

Vem bad om detta...

Avstängd
Skrivet av r4v3nl0rd:

Dessa challenges suger. Blev sittandes rätt länga med tre stycken igår. Tog sin lilla tid att få guld i alla. Finns noll utrymme för misstag. Kommer nog ta en paus ett tag.

Vem bad om detta...

Haha håller med, dom var inte så roliga. Jag orkade inte ens ta guld i alla.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Den nya uppdateringen förstörde mitt spel på Xbox SX.. kan inte loota eller prata med npc för quest.. kommer inte vidare. Hoppas dom fixar det snarast.

Avstängd
Skrivet av Razuco:

Den nya uppdateringen förstörde mitt spel på Xbox SX.. kan inte loota eller prata med npc för quest.. kommer inte vidare. Hoppas dom fixar det snarast.

Låter illa. Kontakta ubisoft support, dom går snabbt att kontakta via twitter t.ex och svarar alltid relativt snabbt.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Razuco:

Den nya uppdateringen förstörde mitt spel på Xbox SX.. kan inte loota eller prata med npc för quest.. kommer inte vidare. Hoppas dom fixar det snarast.

Samma här. PS5. Verkar som uppdateringen sabbade custom control scheme. Återställer jag till default kontrollerna så fungerar det, men det vill jag ju inte… måttligt irriterande.

1
Skriv svar