Bästa spelet på E3 (enligt E3) är Forza Horizon 5

Robot
Bästa spelet på E3 (enligt E3) är Forza Horizon 5

Xbox och Bethesda-showen prisas även den.

#e3-2021, #forza-horizon-5


Medlem

Inte förvånad för fem öre, var vissa scener när de presenterade som fick mig att tro att de presenterade "före- och efterbilder" från den riktiga naturen och den generade - Enbart för att sen visa sig ha varit spelet hela tiden.

Medlem

Ja Forza Horizon 5 får mig att välja en Xbox Series S före playstation 5, trots att jag är gammal playstation räv. Delvis för att det knappt går att få tag i PS5 inom överskådlig framtid, men också för att det inte finns något hos PS som kan mäta sig med just Horizon serien. Längtar till November nu


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Otroligt vackert spel, så det vinner ju grafikkampen i varje fall.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Riktigt mellanmjölkår i år enligt mig! Microsoft var bäst, men inte så bra jag hade hoppats att det skulle bli.

Medlem

Ber om ursäkt i förväg för detta, men talar inte detta ändå för hur innehållslöst årets E3 var?

Om det mest spännande, förväntade spelet är ett bilspel (förvisso med extremt glammig grafik) i en etablerad serie där detta är del 5 tycker jag det säger en del om årets E3.

Var är wow-faktorn, innovationen och the next great thing?

Disclaimer: Min största E3-moment var när Twilight Princess avtäcktes, Ocarina of Time-tönt som jag är, när Shigeru Miyamoto kom ut på scenen med svärd och sköld efter en maffig, episk trailer med slag på hästrygg. Publiken jublade ”WHO’S THE KING!”.

Avstängd

Var väl inget där som intresserade mig riktigt förutom ubisoft då. Siege of Paris blir nog bra och farcry 6.


signatur

PS5 och inget annat.

It's not a lake, it's an ocean

Svagare konkurrens än vanligt i år, men det var väl inget snack om att Microsoft kammade hem vinsten i år, i den mån det går att vinna något dylikt. Kul att Forza Horizon 5 får uppmärksamhet!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Kommer bli kul när det kommer, Game Pass är fantastiskt

Medlem

Sedan Sony slutade vara med så har mitt intresse svalnat för E3-mässan men har ändå kollat på en del trailers och läst om vad som visats i år och Forza Horizon 5 är nog det jag är mest imponerad av (har alltid varit svag för racingspel). Tycker också Advance Wars verkar bra (spelade originalen till GBA en gång i tiden och spelar gärna om dem igen).


signatur

PSN: Swede_78

Medlem

Finns många spel jag ser fram emot, men det jag vart mest hypad över är förvånansvärt nog Halo Infinite. Önskar bara att de skulle ta och släppa Halo 5 till PC så man kan spela igenom hela storyn innan Infinite släpps.

Forza Horizon såg också kul ut, så blir nog och spela det också.

Medlem

Här missade ni öppet mål med en "poll" i hur vi läsare tyckte va det bästa spelet på E3 mässan. Men det kanske kommer i en annan nyhet i veckan. Att ni skriver ner de 20-40 hetaste spelen och sedan kan vi läsare lägga 1 röst på någon av de vi tycker ser allra mäktigast ut.

Tack för ett bra arbete annars.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Har nyligen spelat igenom alla Halo igen inför Infinite. Ja, tom femman, som var bättre än jag mindes faktiskt. Längtar enormt nu!

Medlem

Aldrig förstått förtjusningen med Forza Horizon. Visst, spelen är väldigt snygga. Men riktigt jäkla enformiga. Alla har varit nästan exakt likadana. Finns inget speciellt att göra i dem, så man ledsnar efter några timmar.

Men detta är nog den sämsta E3 genom tiderna, bara bottenskrap till spel förutom ca 3 stycken.

Avstängd
Skrivet av Mariva:

Sedan Sony slutade vara med så har mitt intresse svalnat för E3-mässan men har ändå kollat på en del trailers och läst om vad som visats i år och Forza Horizon 5 är nog det jag är mest imponerad av (har alltid varit svag för racingspel). Tycker också Advance Wars verkar bra (spelade originalen till GBA en gång i tiden och spelar gärna om dem igen).

Sony kommer ha sitt egna event i juli någon gång läste jag.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Enda spelet som var tilltalande var songs of conquest resten var meh.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Fr0gg0.:

Aldrig förstått förtjusningen med Forza Horizon. Visst, spelen är väldigt snygga. Men riktigt jäkla enformiga. Alla har varit nästan exakt likadana. Finns inget speciellt att göra i dem, så man ledsnar efter några timmar.

Men detta är nog den sämsta E3 genom tiderna, bara bottenskrap till spel förutom ca 3 stycken.

Ja, spelen har haft väldigt snarlika upplägg. Men att det inte skulle finnas något att göra i dem är ju inte sant. Jag har spelat av och till sedan Forza Horizon 4 släpptes, och det dyker fortfarande upp nya utmaningar när jag hoppar in för en ny spelsession. Finns massor att göra.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

https://www.youtube.com/c/PlayStation/videos har öst ut en hel del trailers under E3.

Game of the year kommer nog gå till Rift apart, som årets Next Gen titel.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Aldrig förstått förtjusningen med Forza Horizon. Visst, spelen är väldigt snygga. Men riktigt jäkla enformiga. Alla har varit nästan exakt likadana. Finns inget speciellt att göra i dem, så man ledsnar efter några timmar.

Men detta är nog den sämsta E3 genom tiderna, bara bottenskrap till spel förutom ca 3 stycken.

Själv måste jag säga att det annonserader ut minst +10 spel som jag blev intresserad av och som jag inte redan visste om att dem skulle komma.
Men så har jag också i mer och mer utsträckning gått bort från AAA titlar då dem är så fruktansvärt oinspirerade och kör på samma sak år efter år utan någors "revolutionerande" ändringar.
AAA titlar nu mer är lika upphetsande som Fast and Furious 10.

Medlem

Enda synd är att trailern inte var riktigt lika intrycksgivande som de tidigare.

Forza Horizon 3 är verkligen i en klass för sig själv när det kommer till trailers:


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Nä, de senaste Forsa har varit och sett ut som same/same.


signatur

autograph

1
Skriv svar