Nu är det officiellt: The Medium kommer till Playstation 5

Robot
Nu är det officiellt: The Medium kommer till Playstation 5

Med fullt stöd för Dualsense-kontrollen.

#Bloober-team, #The-medium


Medlem

Är intresserad. Hoppas kontroll/kamera är justerat till det bättre inför släppet.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Spelet var bra men kändes lite "gammalt" när det gällde spelmekaniken. Möjligt att det var medvetet då inspirationen kom från spel i stil med silent Hill etc. Jag förväntade min nog ändå i den tid vi är nu att när man går in i hinder att benen inte fortsätter gå etc... Inget dåligt spel men hade nog gärna fått polerats lite mer. Ibland kändes spelet lite "tomt".

Medlem

Blir det 849spänn för det oxå tro?

Medlem

Hade väntat mig ett bättre spel när jag lirade det till Steam för några månader sedan. Det var ett väldigt långsamt spel. 2a sidan var trist att utforska. Antagonist monstret var lite tråkigt tycker jag. Saknade den där rätta skräckkänslan i spelet. Mediokert ok blir betyget från mig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Risig kontroll med haptisk feedback.
Spastisk kontroll?

Medlem

Var värt en genomspelning.

It's not a lake, it's an ocean

Har bara spelat en kort stund än, men är inte direkt fångad av det så långt. Känns en typisk 6/10 eller 3/5-titel.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

1
Skriv svar