Rösta fram bästa showen på E3 2021!

Robot
Rösta fram bästa showen på E3 2021!

Och sätt betyg på var och en.

#e3-2021


Medlem

Tror vi alla som kan komma överens om vem som var vinnaren i år, även om vi kanske inte är helt eniga om hur överlägset eller intressant den var.

Medlem

Microsoft/Bethesda hade ett snowboardspel... Minns inte vad de kallade det, (edit: Shredders) det var typ det enda jag imponerades av på E3 i år...


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Ingen var direkt jättebra, MS var nog drygast som skrek om game pass och exklusiviteter till höger och vänster.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

MS/Bethesda var av det jag såg överlägsna. Speciellt glad blev jag över att det faktiskt kommer ett nytt Outer Worlds! Gillade det som tusan och att det nu får en uppföljare gjorde mig väldigt glad.

Annars var det väl kanske inget som det direkt slog gnistor om. Starfield hade ju gärna fått vara någon form av gameplay även om det såklart var för mycket att hoppas på. Är dock riktigt taggad! Ett Skyrim i rymden låter spännande och lyckas Bethesda bara få till så att quester och karaktärer engagerar mer än vad de gör i exempelvis Skyrim så kan det ju bli grymt.

Ubisofts gjorde mig lite besviken ändå, såg ut som mycket man sett i otaliga spel tidigare och även om Far Cry 6 såklart kittlar lite så är det ju ändå ett Far Cry, knappast något som lär sätta världen i brand med andra ord.

1
Skriv svar