Barbar mot barbar i Age of Conan

Medlem
Barbar mot barbar i Age of Conan

testade aoc för inte så länge sedan med en kompis, måste säga det har blivit riktigt bra!om jag börjar spela nåt mmo igen så äre aoc, balensering mellan alla klasser är stabil,questing mkt roligare,dock sacknas det en hel del folk som måste börja spela det dock:(


signatur

Spela spel är kul ibland.

Skrivet av miffot:

testade aoc för inte så länge sedan med en kompis, måste säga det har blivit riktigt bra!om jag börjar spela nåt mmo igen så äre aoc, balensering mellan alla klasser är stabil,questing mkt roligare,dock sacknas det en hel del folk som måste börja spela det dock:(

Jag gillar också AoC det tråkiga just nu är att jag är extremt trött på MMO's just nu.
Spelar BFBC2 och väntar även på nya splinter cell.


signatur
Medlem

Shrines of bori är ruskigt skoj och ger fin pvp xp ;P

[09:01] You have earned 12000 Glory.
[09:01] You gained 1200 PvP XP.

4 pers grupp.

Medlem

Alltså jag har alltid älskat AoC, spelade det ett bra tag när det kom, anledningen varför jag slutade var för att jag inte hade någon att spela med, jag vet ett par kompisar som känner likadant som mig, om vi hade en seriös guild att spela med så hade vi startat igång kontona på en gång! Hör av er om ni är seriösa och vill ha flera AoC spelare

Jag tycker Funcom ska ha plusbetyg för uthållighet på alla sätt och vis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

kanske dags att börja spela igen snart då.. börjar bli bra sugen

Inaktiv

Började spela igår och fick joina en riktigt bra guild fast jag var newbie! Var riktigt skoj.

Tycker ni alla ska testa igen.

Medlem

Har spelat det ..Det var Jätte fint gjort .. men spelar knappt det ...Håller mig mer till BFBC2 Och HoN/ Medal Of Honor Spearhead / Call of duty classik

Men funderar på att börja igen

Inaktiv

Undra om man ska dra igång igen! Har spelat ganska mycket tidigare men tog ett uppehåll pga lite spelare

Inaktiv
Skrivet av Djarff:

Undra om man ska dra igång igen! Har spelat ganska mycket tidigare men tog ett uppehåll pga lite spelare

Bara tjata på några polare och sen joina en shyst guild.

Medlem

Har också spelat det från och till sen det kom och måste säga att det växer sakta men säkert och blir bara bättre och bättre. Fortfarande ett mkt roligt spel!

Tips för bra Guild är Vanity/Covenant of Mor Di! Blandat svenskar och norrmän med bra blandning av seriösa spelare.
Spelar själv inte så mkt just nu men var ändå välkommen in!

Medlem

Nu har jag införskaffat mig Rise of the Godslayer och startat igång mitt konto igen! Nån som är sugen på att lira så är det bara att joina upp på Fury, har 3 snubbar där, började med en ny nu

1
Skriv svar